Gå til innhold

Meet på XXL bygget på Jessheim

Ranger emnet


Ole_90

Anbefalte innlegg

  • Svar 300
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

haha detta er lættis ass :P

 

(håper det begynner å snø snart)

 

må jo nesten ha noe sånn treff greier så dere kan disse rævva av hverandre på snøen ...

 

ja, kom igjen folkens? noen som skal være med å rasa i kongsberg skisenter til hælja? send meg PM hvis dere kommer.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehhhm, for det første, skaff deg et liv. For det andre er det morro på tvers i rimelig grei fart med fullt rattutslag forbi en bedrevitende,som nesten gjør i buksa når det er glatt...han stakk rimelig fort!

 

 

Du ække rart at den preluden stakk fort når han kjørte motsatt vei... Men uansett hvilken vei jeg hadde kommet hadde jeg også stikki fort hvis jeg så deg bak rattet !

Baardsen

...BMW...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehhhm, for det første, skaff deg et liv. For det andre er det morro på tvers i rimelig grei fart med fullt rattutslag forbi en bedrevitende,som nesten gjør i buksa når det er glatt...han stakk rimelig fort!

 

Herregud mann, du er sjuk i huet.

 

Garantert en jeg ikke vil møte på veien, garantert ikke like god som du later som og innbiller deg selv.

 

Husk, du er ikke verdensmester når du har hatt lappen i 2 uker. ;-)

Reservert Tesla Model S

Saab 93 '09

Hyundai Coupe '06 - solgt.

Audi A4 Cabrio '03 solgt.

Hyundai Coupè '04 - solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud mann, du er sjuk i huet.

 

Garantert en jeg ikke vil møte på veien, garantert ikke like god som du later som og innbiller deg selv.

 

Husk, du er ikke verdensmester når du har hatt lappen i 2 uker. ;-)

 

ehhmm, sjuk i huet er godt mulig, MEN...verdensmester for f...?hvor har du det fra, greit nok at jeg tar forbehold til oslofolk, men...?! jeg sa at vedkommende var rimelig nervøs når vi kom bittelitt sidelengs mot han noen biler, skjønner ikke hva du sikter til jenta mi. Faktisk var det verre med en gamal mann i polo, han kjørte i snøfonna, men klarte å komme på veien igjen.

 

Faktisk veldig hyggelig kar, ville ikke anmeldes oss, bare sa at det var nære på(det var VELDIG nære på):volvsmile

 

er det noe jeg aldri har gjort er å tru jeg er god sjafør, men må jo satse litt hvis man skal forbedre seg.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sier karn som har signaturen sin full av gamle biler han har fått kjøpt ut fra høggern! haha

 

hadde kjørt det 200`n hadde vært godt for jeg, om den hadde funka...

 

hmm 2000 er vel strengt tatt nyere enn avfallet ditt?!

 

men, jeg syns det er småflaut med nyere biler, så bruker den sjeldent, så holder en finger på vrakene mine jeg;)

 

en 00` er ikke representativt for meg, jeg må ha tidlig 80-tall og diesel;) flaut å bli sett i nyere bil. Er for mange av dem.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm 2000 er vel strengt tatt nyere enn avfallet ditt?!

 

men, jeg syns det er småflaut med nyere biler, så bruker den sjeldent, så holder en finger på vrakene mine jeg;)

 

en 00` er ikke representativt for meg, jeg må ha tidlig 80-tall og diesel;) flaut å bli sett i nyere bil. Er for mange av dem.

 

gratulerer, hele 6 år nyere bil... heretter er du forbildet mitt <3

Bitchen til Onesome...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehhhm, for det første, skaff deg et liv. For det andre er det morro på tvers i rimelig grei fart med fullt rattutslag forbi en bedrevitende,som nesten gjør i buksa når det er glatt...han stakk rimelig fort!

 

Skal jeg skaffe meg et liv..? Du som sitter her på BF og disser alle andre. Du er virkelig skada. Synes synd på foreldra dine. Eller kanskje du ikke fikk nok pupp av moren din når du var liten..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg skaffe meg et liv..? Du som sitter her på BF og disser alle andre. Du er virkelig skada. Synes synd på foreldra dine. Eller kanskje du ikke fikk nok pupp av moren din når du var liten..?

 

disser alle andre? hva den ikke-utvikla hjernen din ser veit jeg lite om, men jeg har da skryti av MANGE andres biler og at dem er flinke til å skru/gjort en bra jobb osv., men du gråter jo så fort jeg disser kokere og oslofolk med mindreverdighetskomplekser?! :puke:

 

men nå har vi vel rodd snart over til USA i denne tråden her.

Vi baksnakkas.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår