Gå til innhold

Meet på XXL bygget på Jessheim

Ranger emnet


Ole_90

Anbefalte innlegg

det er ingen vits i å si at "klubben er ute etter å sammle bilinterreserte" når dere ikke klarer å være hyggelige mot potensielle nye medlemmer. streetgarage teller vel medlemmene sine etter oppmøte på deres treff (obs!!! dere har vel copyright på ordet treff også vel?)...

 

dakar, misunelig du... :ahahahhaha:

Baardsen

...BMW...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 300
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hørte noen rykter om ett nytt meet på xxl førstkommende lørdag? stemmer dette?

 

Det er jo treff der hver helg... :blah:

Og husk samme 240'n står på samme sted og burner... :respect

 

Forresten, en Lambo eller Bugatti er nødvendigvis ikke strøken.

Velkommen til Bilforumet - der alle vet best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen gidder vel å møte opp for å se den samma stygge svette 200sx'n burne runde etter runde? eller skyline som er SÅ kult og SÅ oppsiktsvekkende..:usa:

 

Hadde det vært biler som skilte seg ut kunne jeg vurdert å dratt og sett på hva som er der...er jo nitrist med skyliner,200sx'r.

 

Men derimot, hadde det vært en datsun bluebird med ettermontert turbo på dieseln eller en god gamal d6 volvo,mercedes 300tdt, eller noe som skiller seg ut, hadde det ikke tatt meg et sekund å dratt dit.

Gatebil og alt av sånne treff har blitt så jalla, at det ikke er morsomt engang. Bare den samme taperen som leiker seg kul og trår en pedal ned i gulvet og trur at alle syns han er så rå. get a life man!

 

 

Notodden/Bø er vel noe av de siste stedene det er verdt å ta turen, finns et fåtall av den gode gamle generasjonen(men dør ut den også) Nå går det jo nesten bare nye og dyre mercer/BMWr til mellom 250 000-600 000, går et par millionbiler der også opp og ned gata..f.eks ml 55 amg 2007 mod, eller bmw 530xd..

 

Skulle jeg "drifta" og tørt å vise meg i en sånn plastmobil, skulle jeg gjømt meg lengst inni skauen! Det er FLAUT!

Somregel har jo ikke de kule gutta råd til skilt eller ratt på riktig side, noe som gjør det enda teitere.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen gidder vel å møte opp for å se den samma stygge svette 200sx'n burne runde etter runde? eller skyline som er SÅ kult og SÅ oppsiktsvekkende..:usa:

 

Hadde det vært biler som skilte seg ut kunne jeg vurdert å dratt og sett på hva som er der...er jo nitrist med skyliner,200sx'r.

 

Men derimot, hadde det vært en datsun bluebird med ettermontert turbo på dieseln eller en god gamal d6 volvo,mercedes 300tdt, eller noe som skiller seg ut, hadde det ikke tatt meg et sekund å dratt dit.

Gatebil og alt av sånne treff har blitt så jalla, at det ikke er morsomt engang. Bare den samme taperen som leiker seg kul og trår en pedal ned i gulvet og trur at alle syns han er så rå. get a life man!

 

 

Notodden/Bø er vel noe av de siste stedene det er verdt å ta turen, finns et fåtall av den gode gamle generasjonen(men dør ut den også) Nå går det jo nesten bare nye og dyre mercer/BMWr til mellom 250 000-600 000, går et par millionbiler der også opp og ned gata..f.eks ml 55 amg 2007 mod, eller bmw 530xd..

 

Skulle jeg "drifta" og tørt å vise meg i en sånn plastmobil, skulle jeg gjømt meg lengst inni skauen! Det er FLAUT!

Somregel har jo ikke de kule gutta råd til skilt eller ratt på riktig side, noe som gjør det enda teitere.

 

Ting forandrer seg, vedder på at folka som er eldre enn dere tenker akkurat det samme om dere når dere var på treff de første åra !

Så hvis du er lei av treff så er det så enkelt som å ikke møte opp !

Baardsen

...BMW...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting forandrer seg, vedder på at folka som er eldre enn dere tenker akkurat det samme om dere når dere var på treff de første åra !

Så hvis du er lei av treff så er det så enkelt som å ikke møte opp !

 

Hvor kom flertallet inn her ?

Blir vel litt feil å trekke bekjentskaper av biring inn

i hans meninger ?

Velkommen til Bilforumet - der alle vet best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men derimot, hadde det vært en datsun bluebird med ettermontert turbo på dieseln eller en god gamal d6 volvo,mercedes 300tdt, eller noe som skiller seg ut, hadde det ikke tatt meg et sekund å dratt dit.

 

Var det en Laurel som sto ved siden av meg i sommer på XXL tro? Han prøvde iallfall å spinne litt, men jeg tror det røk mer fra clutchen hans enn det gjorde fra hjula. Før aill del, ikke noe er bedre enn uortodokse bilvalg, men der har du 'svett' bil. Eller hva med han i den 740en som herja rundt til han kjørte spoileren inn i en av containerne på samme treffet? :D

 

Du hadde en setning for å beskrive Gatebil-gutta:

 

"Bare den samme taperen som leiker seg kul og trår en pedal ned i gulvet og trur at alle syns han er så rå"

 

Syns den passer ganske bra for alle som 'shower' uten helt å klare det jeg, uansett hva de kjører.

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det en Laurel som sto ved siden av meg i sommer på XXL tro? Han prøvde iallfall å spinne litt, men jeg tror det røk mer fra clutchen hans enn det gjorde fra hjula. Før aill del, ikke noe er bedre enn uortodokse bilvalg, men der har du 'svett' bil. Eller hva med han i den 740en som herja rundt til han kjørte spoileren inn i en av containerne på samme treffet? :D

 

Du hadde en setning for å beskrive Gatebil-gutta:

 

"Bare den samme taperen som leiker seg kul og trår en pedal ned i gulvet og trur at alle syns han er så rå"

 

Syns den passer ganske bra for alle som 'shower' uten helt å klare det jeg, uansett hva de kjører.

 

 

Eirik

 

 

Forskjellen er vel å tru at man er kul og tru at man ikke er noe spesielt.. riskoker-gutta er av første kaliber, bakoversveis, hårbånd,strikker you name it...

De har passert 200hk, så er det heeeelt verst, og andre folk er ikke noe annet enn søppel.. mens det faktisk er omvendt, vedder en tier på at 90% av de uten lappen er større vinnere enn dem med plastkoker.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen er vel å tru at man er kul og tru at man ikke er noe spesielt.. riskoker-gutta er av første kaliber, bakoversveis, hårbånd,strikker you name it...

De har passert 200hk, så er det heeeelt verst, og andre folk er ikke noe annet enn søppel.. mens det faktisk er omvendt, vedder en tier på at 90% av de uten lappen er større vinnere enn dem med plastkoker.

 

Unskyld meg, har et par kompiser som har 200sx og de er langt i fra det vi andre kaller for snobb/soss !

De har biler det går ann å lage litt show med så hvorfor ikke, det er jo ingen av de andre som tørr å gå utpå siden de vet de bare driter seg ut, sånn som meg !

Baardsen

...BMW...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unskyld meg, har et par kompiser som har 200sx og de er langt i fra det vi andre kaller for snobb/soss !

De har biler det går ann å lage litt show med så hvorfor ikke, det er jo ingen av de andre som tørr å gå utpå siden de vet de bare driter seg ut, sånn som meg !

 

hmm, første gang jeg har hørt om unntak, men det er bra hvis du mener det..

Men noe vinnere trur jeg neppe dem blir med det første..

da kjører du ikke sånn bil for å si det sånn.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår