Gå til innhold

Meet på XXL bygget på Jessheim

Ranger emnet


Ole_90

Anbefalte innlegg

  • Svar 300
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hmm, første gang jeg har hørt om unntak, men det er bra hvis du mener det..

Men noe vinnere trur jeg neppe dem blir med det første..

da kjører du ikke sånn bil for å si det sånn.

 

hvordan i helvette "vinner" man på streetmeets? så sant man ikke har konkurranse i noe der... At visse folk med 200 har funnet gasspedalen og har en bil som kun er laget for å leke med å ikke til å drive med familietransport eks er jo fint for dem. Om du skaffer deg en playstation skal jeg ikke stoppe deg fra spille jeg eller klage over at du spiller...

Lexus IS 200 -99

Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen gidder vel å møte opp for å se den samma stygge svette 200sx'n burne runde etter runde? eller skyline som er SÅ kult og SÅ oppsiktsvekkende..:usa:

 

Det er f... meg ikke mye intresangt det du har i signaturen din heller.. Om 200sx/skyline står stille og du herjer alt du kan med merca di, så er fremdeles japsene kulere..

 

Ellers så er jeg ening med at streetmeet og biltreff sjenerelt begynner og bli litt kjedelig.. lite nytt som kommer liksom..

 

 

(er ikke sint, bare fyrer oppunder :) :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har 200, jeg er NULL soss, det har jeg ikke råd til :P

 

Ang de som kjører 200,skyline, supra osv med rattet på feil side og uten skilter, så er vel det heller noe med at man ikke får skilter på de, enn at de ikke har råd.

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er f... meg ikke mye intresangt det du har i signaturen din heller.. Om 200sx/skyline står stille og du herjer alt du kan med merca di, så er fremdeles japsene kulere..

 

Ellers så er jeg ening med at streetmeet og biltreff sjenerelt begynner og bli litt kjedelig.. lite nytt som kommer liksom..

 

 

(er ikke sint, bare fyrer oppunder :) :P )

 

jeg har smak, det har ikke du(ikke sint, bare bra at folk ikke liker bilene jeg liker, skille seg ut er det som gjelder)

 

til treffdelen:

er UTROLIG leit, alt av treff i Norge, det beste som er er rånetreffet i notodden+ det som var 2007 i bø...

var OK det siste treffet i Vestfold også, selv om det vare mye japansk industriavfall der også...Men var da et par syke mercer og noen gromme volvoer.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har smak!?

 

Joda, er vel en mote blitt å kjøre rundt i restene av berlinermuren og nå tenker jeg

 

ja, bedre det enn restene fra den kinesiske mur da...

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår