Gå til innhold

Meet på XXL bygget på Jessheim

Ranger emnet


Ole_90

Anbefalte innlegg

  • Svar 300
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For en teit diskusjon.

Alle vet jo at SGCC er kongen!

 

Bare vent, en dag kommer alle krypende etter oss med sine tanker og idèer. Alle kommer til å ville være en del av oss, og alle kommer til å sutre fordi de ikke klarte å lage noe like stort!

Om vi så skal lage en parkeringsplass av Midtøsten og dekke hele jævelskapet med biler, så blir det i hvert fall streetmeet.

 

(PS. Dette er mitt personlige bullshit, og skal ikke assosieres med SGCC sine meninger.)

Reservert Tesla Model S

Saab 93 '09

Hyundai Coupe '06 - solgt.

Audi A4 Cabrio '03 solgt.

Hyundai Coupè '04 - solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Og jeg hakke noen gang planer om å melde meg i noe som helst klubb full av rånere. Jeg kan gjerne delta på par tre treff og bli med på morroa, men noen som helst reklame av klubb for barn som liker å henge på essoen, er i grunn lite aktuelt!

 

Den tid er over, selv om jeg aldri har hatt interesse av hverken råning eller rånere!

 

Men jeg skal gjerne komme å lage show på treffa deres med bilen om jeg må;)

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en teit diskusjon.

Alle vet jo at SGCC er kongen!

 

Bare vent, en dag kommer alle krypende etter oss med sine tanker og idèer. Alle kommer til å ville være en del av oss, og alle kommer til å sutre fordi de ikke klarte å lage noe like stort!

Om vi så skal lage en parkeringsplass av Midtøsten og dekke hele jævelskapet med biler, så blir det i hvert fall streetmeet.

 

(PS. Dette er mitt personlige bullshit, og skal ikke assosieres med SGCC sine meninger.)

 

 

 

SÅnn.. helt urellevant spm, her..

 

Hva har du egentlig røyka i dag som får deg til å hallusinere så hardt som du gjør nå?!. cuz MAN!.. i wanna try that shit to!!

 

Krypende?.. for hva? for hvem?.. SGCC er en klubb med rånere, som har satt i gang noen biltreff på str. av en liten kristen syklubb!

 

Hva skal jeg komme krypende for/til?.. Den dagen dere betaler meg penger og sponser meg med gratis kjøring på bane skal jeg vurdere å melde meg i noe som helst "klubb".

 

Dere har i grunn ikke gjort så mye for bilmiøj/samfunn at folk skal velge vekk alt mulig annet her til lands for å melde seg i SGCC..

 

Tror du er ute på dypt vann med dine uttalelser pus

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅnn.. helt urellevant spm, her..

 

Hva har du egentlig røyka i dag som får deg til å hallusinere så hardt som du gjør nå?!. cuz MAN!.. i wanna try that shit to!!

 

Krypende?.. for hva? for hvem?.. SGCC er en klubb med rånere, som har satt i gang noen biltreff på str. av en liten kristen syklubb!

 

Hva skal jeg komme krypende for/til?.. Den dagen dere betaler meg penger og sponser meg med gratis kjøring på bane skal jeg vurdere å melde meg i noe som helst "klubb".

 

Dere har i grunn ikke gjort så mye for bilmiøj/samfunn at folk skal velge vekk alt mulig annet her til lands for å melde seg i SGCC..

 

Tror du er ute på dypt vann med dine uttalelser pus

 

Hvem er du egentlig? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

google it mofo! Im your worst nightmare in Discussion

 

Det er sant. jeg har prøvd, og prøvd og prøvd. Jeg har feilet, feilet og feilet.

[o] '09 BMW E60 520D

[x] '00 BMW E46 320i Touring
[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant
[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt
[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt
[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan bare snakke på vegne av meg selv og Team Sideways, vi jobber med et treff som skal ha en egen "oppvisningsplass" med litt div greier, i sammarbeid med noen klubber i området som er aktive og greie og ha med og gjøre, hvem hva og hvor kommer når tiden er moden.

 

Heller et\ tre skikkelige treff i året enn 29.5 småe med en fast gjeng på 50 stk..

 

 

Noen som husker treffet som ble forsøkt arrangert på Metro? hehe, det var tider det.. politi helikopter, avis ++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iskrem, er ikke dritt som blir slengt men ren fakta

 

Altså jeg har gjennom åra kunne melde meg ombord i ca 50 forskjellige klubber som kommer og går men jeg gjør ikke det.. Why?.. Fordi jeg bygger bil og jeg bruker bila mine på bane! Hadde jeg hatt interesse av å henge rundt på essoen i en shady gammal 240 og leve tater-livet så kunne jeg vurdert å melde meg i en klubb!

 

Jeg personlig føler ikke at jeg får en dritt ut av å være medlem noe sted med mindre jeg har fordeler der.

 

Og av noen slike klubber som DETTE får jeg ikkenoe ut!

 

Ikke ta det negativt, men jeg kunne aldri i hele mitt liv tenkt meg å kjøre rundt med noen form for reklame der folk ser meg og tenker, huff... enda en råner!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår