Gå til innhold

Meet på XXL bygget på Jessheim

Ranger emnet


Ole_90

Anbefalte innlegg

tjah. de videoklippa jeg la ut var jo dårlig eksempel. men når det dukker opp bortimot 3.000mennesker kan man jo ikke si at de er lite liv?!.. Vi okkuperte jo HELE p-plassen til ikea på alna. det ar så fullt at du omtrent ikke knne bevege deg rundt der.

 

Samma gjaldt jo OBS i lillestrøm, da store poltistyrker ankom plassen og ble bare sinka ned av mennesker mens de andre burna og spola av gårde på veien!

 

Det tokk jo helt av!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 300
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, bøyer meg der, men er blitt ganske mange klubber rund om i Oslo og Akershus og mange av de vil jo gjerne holde i hvertfall ett treff så da blir det en del.

Street-Garage.com Club har i hovedsak hatt kun ett treff i år. ellers er det bare tatt hasteavgjørelser av medlemmene at vi inviterer til et lite treff, skjedd 2 ganger.

 

Men skal være enig at det er blitt mange treff i det siste, roer seg vel litt ned nå når det er blitt kaldere og det blir så fort mørkt... ;)

Baardsen

...BMW...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg personlig syntes hele "vei garasje" greia er tragisk... å ha slike uttalelser som at dere har copyright på p-plassen til xxl.

ser jo bare hvordan dere tok på dere ansvaret for ett treff dere ikke engang arrangerte på gardermoen!

 

dessuten så tror jeg dere skal slite litt for å bli større enn Gatebil...

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg personlig syntes hele "vei garasje" greia er tragisk... å ha slike uttalelser som at dere har copyright på p-plassen til xxl.

ser jo bare hvordan dere tok på dere ansvaret for ett treff dere ikke engang arrangerte på gardermoen!

 

dessuten så tror jeg dere skal slite litt for å bli større enn Gatebil...

 

Vi har kontaktet XXL og spurt om vi kan få ha biltreff der (ergo derfor har vi copyright der!)

Hvilket treff på gardermoen tok vi "ansvaret" for ???? Kan ikke huske i min tid som medlem at vi har tatt "ansvaret for noen treff på gardermoen som vi ikke har arrangert selv...!

Baardsen

...BMW...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ville uansett blitt et prosjekt som ikke er verdt å bruke tid på! om 10 år finnes det ikke bil på hjul lenger da flyr vi..

 

Streetgarage er jo i grunn bare en klubb med masse rånere. det er jo ikke "bil byggere" men heller entusiaster i svak forstand;)

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kontaktet XXL og spurt om vi kan få ha biltreff der (ergo derfor har vi copyright der!)

Hvilket treff på gardermoen tok vi "ansvaret" for ???? Kan ikke huske i min tid som medlem at vi har tatt "ansvaret for noen treff på gardermoen som vi ikke har arrangert selv...!

 

Alle kan jo kontakte XXL og spørre om å ha biltreff..

For at du kanskje i samme slengen også skal lære deg litt om hva kopirett, som det kalles på Norsk, er for noe så les litt her

 

http://no.wikipedia.org/wiki/Kopirett

 

Man kan bare ikke si at man har kopirett på en fordømt parkeringsplass

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+++ Vi har ikke sagt noe om at vi SKAL bli større enn gatebil...

Sitter selv i styret og det eneste vi har nevnt er at om kanskje 10 år kan vi være like store som Gatebil.

Er nå 180 medlemmer og det er ikke verst å ha samlet opp såppas mange medlemmer på såvidt over ett år !!!!

Blir vanskelig og overtale kidsa til og velge street garage fremfor gatebil. Hva skal dere gjøre for og få til dette? Dere må jo gå inn med den del penger for og få hjula til og rulle. Er vel en grunn til at det faktisk er Leif som styrer showet på gatebil.

2007 vw touran excl. 170 dsg

2001 SEAT leon 1,8 20vt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tjah. de videoklippa jeg la ut var jo dårlig eksempel. men når det dukker opp bortimot 3.000mennesker kan man jo ikke si at de er lite liv?!.. Vi okkuperte jo HELE p-plassen til ikea på alna. det ar så fullt at du omtrent ikke knne bevege deg rundt der.

 

Samma gjaldt jo OBS i lillestrøm, da store poltistyrker ankom plassen og ble bare sinka ned av mennesker mens de andre burna og spola av gårde på veien!

 

Det tokk jo helt av!

 

Helt enig... det var tider det.. nå er hver 5 post på bilforumet om nytt streetmeet. Grunn nok til å ikke dra på de..

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vanskelig og overtale kidsa til og velge street garage fremfor gatebil. Hva skal dere gjøre for og få til dette? Dere må jo gå inn med den del penger for og få hjula til og rulle. Er vel en grunn til at det faktisk er Leif som styrer showet på gatebil.

 

Egentlig en helt meningløs diskusjon, alle har sine drømmer ikkesant !!?

Baardsen

...BMW...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker teamsideways hadde treff på gardermoen, det kom flere der enn noe treff dere har arrangert, samt det var mulighet for å kjøpe mat samt en del stands osv, det eneste dere klarer å stelle istand er da "dragrace" med påfølgende nesten ulykker på rekke og rad...

 

skjønner da at det er kulere å ta på seg ansvaret for ett treff man ikke arrangerte!

 

de som har vært med på de gammle streetmeetsa vet akkurat hva som ligger i ordet, samt hvorfor det var kulere før.

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår