Gå til innhold

hvor få tak i 19t

Ranger emnet


Dre Racing

Anbefalte innlegg

den er vel billigst hos biltema tenker jeg. veit ikke hvor bra/holdbar den er for jeg har aldri prøvd, men de har vel garanti på den?

 

Fattern har biltema snurre.. har holdt 16000 nå med noe hard kjøring ja og høyere ladetrykk enn vanlig

 

har også hatt turbo fra biltema på min.

 

men tror ikke de har noe stærre enn 16t på biltema.. koster 4 lakser

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor langt holder 16T da? planen er rundt 6-700hk på 1.0-1.2 bar

 

16t og 15g duger vel til 250-270hk max.. 19t ca 300 max.. 270-290 tror jeg iallefall 19t duger til, noe mer er vel heller tvilsomt.

 

6-700hk krever nok mer enn en turbo du kan få brukt for 150$ i USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16t og 15g duger vel til 250-270hk max.. 19t ca 300 max.. 270-290 tror jeg iallefall 19t duger til, noe mer er vel heller tvilsomt.

 

6-700hk krever nok mer enn en turbo du kan få brukt for 150$ i USA.

 

autotech og BSR selger chipper på 330hk til 850R.

Den har 16T.

 

Og de vet hva de holder på med også da

http://www.volvo-racing.i2.no

Volvo 242 Turbo

Volvo 242 Turbo banebil 1984

Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987

BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de turboene de selger på den siden det ble linket til her, er de ekte mitsubishi eller er det kinakopier?

 

Er Mitsubishi turboer, men det skal nevnes at det somregel er 15g/16t turboer osv som er moddet så 19t innmat passer i dem. Har i grunn ingen praktisk betydning da Mulle vet hva han holder på med og er seriøs. Nye 19t turboer er nesten umulig å få tak i og koster flesk..

Tvåførti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår