Gå til innhold

bygge eksosanlegg

Ranger emnet


Dre Racing

Anbefalte innlegg

Er landteknikk som lager rør til meieriene, tviler på de er billige iallefall!:D

 

HER i bygde e da berre til å finna seg har dei sagt! avskjær etter montering av mjelkeanlegg. ved montering må dei ha nyaktige mål og minst mulig skjøter so derfor er da mykje so vert hivd i containeren = billig.

volvo 242 -83 16v, turbo prosjekt

volvo 360 Grøftekanten Lakk&Rally! død ;)

volvo 245 -85 turbopelle :) delvis død

volvo 940/s90 - my blue pearl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo de skal jo litt til for å dempe å hålde exhos krava på en 10-20 liter motor 500-1000hk. Jobber selv på volvo-penta versksted/litet veft å de er faanemei 3 ganger prisen helt sykt kjøper faan ikkeno fra jobben. de fleste motorene eg jobber med er marinisert lastebil motorer.

SVENSK PANZERWAGEN ER TINGEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekka hos brødrene dahl.

Dette er veil pris i fjor: ca 150kr for ett 90 graders sveisebend i 3 tom og ca 180kr for en løpemeter.

Det er da 304 rustfritt (ser ikke poenget i å bygge det i 316 syrefast).

 

da har man så lenge bilen lever og på neste igjen da hehe

volvo no turboshit real power only

http://www.bilforumet.no/200-serien/205733-244-volvo-v8-makeover-p-bilen-motor.html

sveier rust og ordner småting send pm hvis du trenger det östfold:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for den prisen kan du jo sette bilen hos svendsen eksos å få laget et custom rustfritt...... i 3 1/2"

jeg hørte på pris til min 142 fra grenrør ut i vanlig utførelse da i 3" riktig nok... ferdig på bil 3000,-....

Tyggern:04 V70N titanium sport edition

96 945 turbo(bruks kjærre)

01 VW polo 6n2 colour concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår