Gå til innhold

Sjelden Bakaksling, noen som vet om det er noe for form for "sperreaksling"?

Ranger emnet


240sigv

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den er bare 6kg lettere enn standard. 1031 som er 12kg lettere.

 

De er ikke så veldig dårlig. Hadde 1030 alu på gammle 6ern min. 400hk 600nm, drevsatsen og akslingen holdt, men ikke lamelldiffen.

 

Ikke lammeldiffen???? Hva i alle dager! ;) hehe

http://www.volvo-racing.i2.no

Volvo 242 Turbo

Volvo 242 Turbo banebil 1984

Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987

BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, du ville sikkert ikke livnet til om du hadde vært kar å kommet personlig til meg å sakt det. Skulle fått spist ræva mi.

 

Så så, ingen grunn til å bli helt Martin Schanche her.

 

Det var ikke jeg som skrev det, du skjønner.. Jeg så posten på bilforumet, så hang noe på tastaturet seg opp, slik at jeg fikk noe som kan minne om "språklege virkemiddel" inn i tråden.

 

Dette til tross for at jeg ikke har noen formell utdannelse innenfor området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

isåfall blir det for dumt å si at du ikke slædda!

Var det jeg mente og :D

 

Det er sikkert kjipt å være uten lappen, mens syns den forklaringa di var litt drøy. Kunne sikkert ha funnet på noe av den samme historien selv om det var meg, men hadde ikke giddi å gått så langt som til tv for at folk skal le av meg :)

 

Om det faktisk var som du påstår så skal det ganske mye til å motsi 2 poltimenn som har sett deg gjort dette, du har ikke så mye du skal ha sakt i forhold til dem.

 

Men for all del bare fortsett saken og gjerne gå til retten mot snuten så vi får noe mer å le av :D

MVH

Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det jeg mente og :D

 

Det er sikkert kjipt å være uten lappen, mens syns den forklaringa di var litt drøy. Kunne sikkert ha funnet på noe av den samme historien selv om det var meg, men hadde ikke giddi å gått så langt som til tv for at folk skal le av meg :)

 

Om det faktisk var som du påstår så skal det ganske mye til å motsi 2 poltimenn som har sett deg gjort dette, du har ikke så mye du skal ha sakt i forhold til dem.

 

Men for all del bare fortsett saken og gjerne gå til retten mot snuten så vi får noe mer å le av :D

 

Lett å se hvem jeg skal le av om han er så uheldig å få en uforventet sladd på vinterføre når politiet ser på i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterføre er en ting, asfalt en helt annen. Får man uventet sladd, så har man ikke full guffe med gassen. Har kommet sidelengs på tomgang selv, men de hører i hvert fall ikke en jævla rusing og masse dekklyd! :P

 

Kan hende jeg har hoppet ove noe i teksten, men jeg kan ikke si jeg har sett noe om rusing å masse dekk lyd..

 

Har og selv fått sladd uten å gjort noen ting for det, men har dog ikke vært så uheldig at politiet har sett det.

 

Kan hende det kan høres dumt ut å si at det ikke var meningen, men hva om det var det som faktisk skjedde? Forstår godt at han føler seg trakasert og i tillegg miste jobben på grunn av det.

 

Og i det hele tatt, hvorfor henge ut folk bare pga. noe og lage så mye dritt å kvalme for det? Hva er vitsen?

 

 

Grow up kidsa:chicken:

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

 

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende jeg har hoppet ove noe i teksten, men jeg kan ikke si jeg har sett noe om rusing å masse dekk lyd..

 

Har og selv fått sladd uten å gjort noen ting for det, men har dog ikke vært så uheldig at politiet har sett det.

 

Kan hende det kan høres dumt ut å si at det ikke var meningen, men hva om det var det som faktisk skjedde? Forstår godt at han føler seg trakasert og i tillegg miste jobben på grunn av det.

 

Og i det hele tatt, hvorfor henge ut folk bare pga. noe og lage så mye dritt å kvalme for det? Hva er vitsen?

 

 

Grow up kidsa:chicken:

 

 

Helt enig. Dette var det jeg egentlig burde skrevet i stedet for å være spydig og kvass mot Emilhetty. Var bare ikke like kreativ angående skriftlige virkemidler i gårsdagens tilstand. :)

 

Godt nyttår gutta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår