Gå til innhold

Worklogg/Showcase: Vectra-A, 95' 2.0i

Ranger emnet


the Stig

Anbefalte innlegg

Noen som kan anslå hvor mye det blir og koste for å få montert et komplett senkesett på verksted? Har nettopp flyttet, så ergo mangler jeg både garasje og verktøy (før kunne jeg låne verksted så mye jeg ville) ...

Some say he recently nicked an old Vauxhall because he thought it was a Spaceship. A spaceship he plans to use to visit Jupiter ... All we know is, he is not The Stig, he is however The Stig's Norwegian cousin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er vel fort 2,5- 3 timer jobb for de.

Så fort ett par tusen kr sikkert.

Er jo bare stikke innom noen å spørre det.

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er tiden inne for felger, men spørsmålet var dekk:

 

Alternativet er dessverre kun billigdekk, hvor Nankang, Hancock og Toyo er alternativene. Wheelie.no anbefaler Nankang, men sier igjen at Toyo er bedre dekk - men er veldig lite slitesterke. Noen som kan gi meg en pekepinn? :)

Some say he recently nicked an old Vauxhall because he thought it was a Spaceship. A spaceship he plans to use to visit Jupiter ... All we know is, he is not The Stig, he is however The Stig's Norwegian cousin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg Nankang NS-2 og er veldig fornøyd med de. Har ikke opplevd per dags dato å miste feste, og har kjørt en periode med orginalt understell. Etter at jeg fikk satt på nytt senkesett med både fjærer og dempere, så har jeg veldig godt feste. Har også en kamerat som kjører på samme dekk, og er ingen klaging fra han heller. Så jeg ser ingen grunn til ikke å anbefale Nankang.

- Audi A4 1.8TQ '03

x Volvo S60 '11

x Volvo C30 '11 R-Design

x VW Passat '06

x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki - kanskje likegreit å satse på de i første omgang. Blir tross alt hovedsaklig bykjøring - er ferdig med langturene for sesongen :)

 

Takk for svar!

Some say he recently nicked an old Vauxhall because he thought it was a Spaceship. A spaceship he plans to use to visit Jupiter ... All we know is, he is not The Stig, he is however The Stig's Norwegian cousin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kjører dere ikke hardt nok ;)

Nankang NS-II som jeg har, sitter utrolig dårlig gjennom svinger, særlig på vått føre da forsvinner du rett frem, hehe..

 

Jeg anbefaller iallefall å legge litt penger i dekk og understell, det er noe av det viktigste når man kjører..

 

EDIT: Men såklart, kjører du ikke aggresivt i svinger og mye bykjøring er nok de fleste dekk greie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jo sies at når jeg først er på langtur er jeg nok til tider litt modig, så er jo kjedelig om man skal fly av veien fordi man skulle spare 3-4000,- på dekk. Men igjen, alternativet er å vente til neste sommer før jeg bestiller felger ...

Some say he recently nicked an old Vauxhall because he thought it was a Spaceship. A spaceship he plans to use to visit Jupiter ... All we know is, he is not The Stig, he is however The Stig's Norwegian cousin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår