Karina Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 169 and counting :p Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Ifølge Wadeson på Prodrive så er det 305hk@6000rpm og 405nm@4000rpm http://www.prodrive.com/uploads/02MY%20STi%20PPP.pdf Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Original effekt 290 hk 400 nm, 32V - V8 - 4172 ccm. Kanskje 1 hk ekstra pga ABT sportsanlegg bakerst, hvem vet :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poploff Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Originally posted by Larsern Hva er gjort med motoren? :) Hvilken kam? porting? osv Ikke dårlig tall, hvis det er en 2.0 pinto. 2.0 (ohc) pinto..... 312 g kam (kent cams) porta topp hos iversen motor (han er konkurs da, begynte med import av nye mazdaer faktigst.. det gikk ikkkje bra!!!) :D burton grenrør (fire - en) (hvis jeg ikke husker feil) k&n filter med polert innsug komplett exos... trim ventiler fra dalhems sverje.. trim ventil fjører fra dalhems... smidde stempler/råder fullt avbalansert motor hos guldbransen med ny titan veiv... større dyser bensintrykkregulator fra scorpio om jeg ikke husker feil.... + cosworth mellomaksel, bakaksel, bremser, bur fra kollevold, sparco stoler.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poploff Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 skal se om jeg ikke får noen til å scanne inn bremsepapira... 154,7 på bakhjula.... nå skal det sies at bilen nesten ikke går på tomgang,, den går ikke reint før 4000 rpm.... men ellers så er den jo rusten og fin da... :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Audi S2 Avant! nå gjetter jeg på ca. 280 maks.. pga org turbo! (chip, filter, 1,6-1,7 t.trykk, ny res.ventil,++) om 1-2 måneder(om alt går greit) håper jeg på ca. 380... nesten alle delene er i garasjen og den skal bremses! (turbo(kx450), grenrør, bens.pumpe, bens.trykk.reg, downpipe, eksos ++) Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
31337 Skrevet November 23, 2003 Rapporter Share Skrevet November 23, 2003 Jeg har en Audi 90 quattro med 136 hester originalt, men nå har jeg byttet luftfilteret, så jeg tipper på minst 270!! Siter what Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 85 Mercedes 190E me 122 rabiesinfiserte shetlandponnier... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 -85 Polo 1,3 55hk Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet November 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 1.7 i ladetrykk.. hørtes fint ut.. når jeg justerer turboen på min Toyota Supra 3.0i Turbo Intercooler så stiller jeg den til forsiktige 0,7bar fra orginale 0,3? Usikker på om dette er fakta tall men, mener og ha lest det på en side. På økningen fra 0,3-0,7 skal man få min. ca.30hk mer.. Turboen skal visst være go for mye mer.. men, om man ønsker en stabil trim uten og gjøre noe spessielt med resten så var dette en grei løsning.. Har akkurat fått kjøpt denne bilen så jeg har ikke så mange fakta ang. 7M-GTE motoren som står i bilen men, den skal være veldig stabil ang. trimming.. så er det bare og bytte toppen mot den nye så har man samme motor som i -93-> supraen :D Noen som har peiling.? Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHV Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 286 varmblodshester. Siter BMWCCN avd. Hordaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Originally posted by Shyggen Har akkurat fått kjøpt denne bilen så jeg har ikke så mange fakta ang. 7M-GTE motoren som står i bilen men, den skal være veldig stabil ang. trimming.. så er det bare og bytte toppen mot den nye så har man samme motor som i -93-> supraen :D Noen som har peiling.? Nei det er ikke samme bånn på de motorene. hadde de lignet hadde alle som kjører MKIII byttet til MKIV orginal stål topp pakkning når den ryker. Supra MKIV: 750hk/880Nm @ 2.17bar på hjula Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet November 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Takker for den infoen! Var nemmlig en kar som påsto det men, greit å få avbekreftet det før man tar på seg så store utgifter :D ! ! ! Har du mye peilig på MKIII? Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Originally posted by Zagato Kanskje en liten sprut med nitro?: 700 hk. Spennende. Trodde dei bilene som gikk på nitro, som f.eks. dragstere, brukte nitro som drivstoff i stedet for bensin, og ikkje bare en liten sprut. Men lystgass er noke heil anna viss det var det du hadde i tankene. Ja, selfølgelig:o Forstår ikkje koffor ej sa nitro, meinte da Lystgass. Top Fuel dragster'ene kjører på rein nitrometan, ja.:) Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Bremsa akkurat bilen til 258 hk @ 0,75 bar. Regner med ca 300hk når vi får lurt inn ny actuator så vi får inn litt mer høytrykk, sammen med mer bensin fra de nye dysene og luften fra nye MAFSn :D Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.