Gå til innhold

Hvor mange hester har du på din bil?

Ranger emnet


Shyggen

Anbefalte innlegg

  • Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Larsern

 

Hva er gjort med motoren? :) Hvilken kam? porting? osv Ikke dårlig tall, hvis det er en 2.0 pinto.

 

2.0 (ohc) pinto.....

 

312 g kam (kent cams)

porta topp hos iversen motor (han er konkurs da, begynte med import av nye mazdaer faktigst.. det gikk ikkkje bra!!!) :D

burton grenrør (fire - en) (hvis jeg ikke husker feil)

k&n filter med polert innsug

komplett exos...

trim ventiler fra dalhems sverje..

trim ventil fjører fra dalhems...

smidde stempler/råder

fullt avbalansert motor hos guldbransen med ny titan veiv...

større dyser

bensintrykkregulator fra scorpio om jeg ikke husker feil....

+

cosworth mellomaksel, bakaksel, bremser, bur fra kollevold, sparco stoler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audi S2 Avant!

 

nå gjetter jeg på ca. 280 maks.. pga org turbo! (chip, filter, 1,6-1,7 t.trykk, ny res.ventil,++)

 

om 1-2 måneder(om alt går greit) håper jeg på ca. 380... nesten alle delene er i garasjen og den skal bremses! (turbo(kx450), grenrør, bens.pumpe, bens.trykk.reg, downpipe, eksos ++)

07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;)

94 Audi RS2

77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++

98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser

08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.7 i ladetrykk.. hørtes fint ut..

når jeg justerer turboen på min Toyota Supra 3.0i Turbo Intercooler så stiller jeg den til forsiktige 0,7bar fra orginale 0,3?

 

Usikker på om dette er fakta tall men, mener og ha lest det på en side.

 

På økningen fra 0,3-0,7 skal man få min. ca.30hk mer.. Turboen skal visst være go for mye mer.. men, om man ønsker en stabil trim uten og gjøre noe spessielt med resten så var dette en grei løsning..

 

Har akkurat fått kjøpt denne bilen så jeg har ikke så mange fakta ang. 7M-GTE motoren som står i bilen men, den skal være veldig stabil ang. trimming.. så er det bare og bytte toppen mot den nye så har man samme motor som i -93-> supraen :D

 

Noen som har peiling.?

Shit happens, ALL the time :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Shyggen

Har akkurat fått kjøpt denne bilen så jeg har ikke så mange fakta ang. 7M-GTE motoren som står i bilen men, den skal være veldig stabil ang. trimming.. så er det bare og bytte toppen mot den nye så har man samme motor som i -93-> supraen :D

 

Noen som har peiling.?

 

Nei det er ikke samme bånn på de motorene. hadde de lignet hadde alle som kjører MKIII byttet til MKIV orginal stål topp pakkning når den ryker.

 

Supra MKIV: 750hk/880Nm @ 2.17bar på hjula

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zagato

Kanskje en liten sprut med nitro?: 700 hk.

 

Spennende. Trodde dei bilene som gikk på nitro, som f.eks. dragstere, brukte nitro som drivstoff i stedet for bensin, og ikkje bare en liten sprut.

Men lystgass er noke heil anna viss det var det du hadde i tankene.

 

Ja, selfølgelig:o

 

Forstår ikkje koffor ej sa nitro, meinte da Lystgass.

 

Top Fuel dragster'ene kjører på rein nitrometan, ja.:)

1978 Chevrolet Camaro

1999 Opel Omega

1978 Opel Ascona B prosjekt

 

Speed kills, drive japanese and live forever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår