Gå til innhold

Hvor mange hester har du på din bil?

Ranger emnet


Shyggen

Anbefalte innlegg

  • Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by triggerhappy

 

 

Syns Guldbrandsen var forsiktig med bilen jeg. Bare gi besjed på forhånd at du forventer at han er forsiktig med bilen. Han ga seg også med en gang han mente det ble uforsvarlig å dra mer på turtall.

 

Justeringa hans var ikke verdt en dritt, men bremsinga gikk fint.

 

er justeringen hans jeg mener ja, hvis en bil går varm, kutter man ikke ekstremt ned på bensinen og jager på..... tok flere timer til den bilen jeg sikter til gikk normalt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine hester...

 

 

I min 1984 modell Volvo 360 Grand Lux Sedan har jeg krefter i overflod til sladding med hele 100 muldyr under panseret...

 

 

..i min 2002 Seat Leon Cupra TDI er det ikke så mye forløpig, 150 hk og 320 Nm. Skal chippes og byttes eksos, håper på rundt 200 hk og 420 Nm.

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kompressor på den gamle bilen min (E36 325i), og oppdaterte profilen min i dag, har nok ikke fått endret alt.

 

Har hatt M5'en i et par dager nå, og den er høyst reel! :D

(Selv om det føles uvirkelig...)

 

Robert

Mvh Robert DN

'99 Carbon Black M5.

-19" BBS LM -Kelleners eksos -Chip. -2001 facelift. -2005 motor -H&R Coilover -Sachs Race Engineering klutsj -Modifisert svinghjul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by robertdn

Hadde kompressor på den gamle bilen min (E36 325i), og oppdaterte profilen min i dag, har nok ikke fått endret alt.

 

Har hatt M5'en i et par dager nå, og den er høyst reel! :D

(Selv om det føles uvirkelig...)

 

Robert

 

 

 

Gratulerer med rå bil! Legge ut bilder?

-x 1988 Ford Sierra Cosworth

-x 1991 Mazda 323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår