Gå til innhold

Bensinstasjoner Norge rundt? :P

Ranger emnet


daskekost

Anbefalte innlegg

Etter litt inspirasjon ifra Reodor Felgen(?) tenkte jeg kunne lage en tråd om episoder på bensinstasjoner.

 

Nå tenker jeg på kommentarer ifra blondiner, folk som ike vet hva bremseveske er osv, ja dere forstår...

 

alltids artig å lese på en kjedelig nattevakt.. :D

 

 

Noen som har noe å dele?;)

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kompis som gikk inn på en bensinstasjon å spurte om de hadde vakuum. Hu kjerringa bak disken klødde seg litt i hodet før hun gikk bort til lageret å begynte å lete. Etter 10-15 minutter kommer hun tilbake å sier at hun ikke finner vakuum. Hun ble stående som et spørsmålstegn lenge :p

 

Har også en der en kompis av meg skulle ha tennplugger til bilen, og spurte dama bak kassa om de hadde tennplugger. Hun må seriøst ha misforstått "teltplugger" og "tennplugger", så hun gikk bak på lageret å henta en pose med teltplugger til fyren. Makan :p

BMW 318is coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte etter kabelsko en gang.

 

"hva skal du bruke det til da?"

- jeg skal bare skjøte sammen noen ledninger i bilen

"hmm, hva slags bil er det da?"

- det er en toyota, hvordan det?

"Jeg tror ikke vi har bildeler her. Du må dra til de som selger toyota for å kjøpe deler til toyota"

 

Men hu bak kassa var sikkert en jævel på å steike hamburgere da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kompis som gikk inn på en bensinstasjon å spurte om de hadde vakuum. Hu kjerringa bak disken klødde seg litt i hodet før hun gikk bort til lageret å begynte å lete. Etter 10-15 minutter kommer hun tilbake å sier at hun ikke finner vakuum. Hun ble stående som et spørsmålstegn lenge :p

 

Har også en der en kompis av meg skulle ha tennplugger til bilen, og spurte dama bak kassa om de hadde tennplugger. Hun må seriøst ha misforstått "teltplugger" og "tennplugger", så hun gikk bak på lageret å henta en pose med teltplugger til fyren. Makan :p

 

hahaha, fin den dær...;)

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Shell og kjøpte to oransje W5W glassokkel her om dagen..

Spurte pent om hun i kassen kunne bruke et papir til å plukke opp pærene fra boksen dem lå i, slik at pærene ikke ble fulle av burgerfett og hadde levetid akkurat ut parkeringsplassen..

Fikk "Hææh, papir?, levetid?, fett? til svar..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bensinstasjonnæringen er utsultet på bilkyndig personale... det verste er..HAN bak kassa visste faen ikke hva en sikring til bil var, men visste hvor mye fett det var i en burger!!!til slutt visste han hvor sikringene lå, og han skulle hjelpe meg med å montere dem (ja jeg kan sånt men ville bare plage han bak kassa) han henta frem hussikringer også åpna jeg sikringsboksen i bilen og pekte på hvilken jeg mangla og om han kunne montere den der...ahahahahhah...det verste er..han brukte garantert 5min på å fomle frem og tilbake før han sa "øøh...den passer ikke da..."

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bensinstasjonnæringen er utsultet på bilkyndig personale... det verste er..HAN bak kassa visste faen ikke hva en sikring til bil var, men visste hvor mye fett det var i en burger!!!til slutt visste han hvor sikringene lå, og han skulle hjelpe meg med å montere dem (ja jeg kan sånt men ville bare plage han bak kassa) han henta frem hussikringer også åpna jeg sikringsboksen i bilen og pekte på hvilken jeg mangla og om han kunne montere den der...ahahahahhah...det verste er..han brukte garantert 5min på å fomle frem og tilbake før han sa "øøh...den passer ikke da..."

 

Haha! Noe sånt vil jeg prøve også :D

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt andre veien denne da.... Jobba på Esso i min pure ungdom, og det var nok av de som skulle teste/kødde med han jyplingen bak disken. For eksempel han som spurte etter sleggefett mens kompisene sto rett bak og knapt klarte å holde seg. Da spurte jeg hvor stor slegge, og gikk bak og henta bøtta med dekkomleggingsguffe. Gubben ble bra lang i maska og kompisene fikk seg en god latter.

 

Og så han som skulle ha en soft-is med sjokolade, og en med sprø løk. Han fikk det! Snodigste trynet jeg har sett... Hehe...

I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe mye bra her. :D

 

Litt andre veien her og. Kanskje ikke så morsomt, men.

 

Jobba på Statoil og så kommer det en klam skalla mann ut av sin Porsche Cayenne og lurte på om de hadde olje til bilen og hvordan olje den skulle ha, det lyste i lite olje i dashbordet sa han.

Fant fram hvilken olje porscha skulle ha og gav han den.

Så spurte han hvor mye han skulle helle på.

Jeg spurte. "Du vet hvor du skal fylle og åssen du peiler olja?"

"Nei det vet jeg ikke, kan ikke du bli med ut og hjelpe meg?" :D

Så tok jeg et kurs om hvordan man fyller og sjekker oljenivå. Trodde de fleste menn kunne dette jeg, spesielt de med porsche.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte etter tennplugger...hva fikk jeg? et brett med lyspærer.

 

Du fikk såpass ja. Lokale bensinstasjonen her selger ikke engang 5W billyspærer..

 

Har en litt annen historie. Var på vestlandet for en tre år siden, gikk inn på en bensinstasjon. Var mengder med ting til bil der, alt hva som egentlig skal eksistere på en bensinstasjon. Spurte ham bak disken om han virkelig ikke hadde pølser eller burgere.. Han så ut som om han skulle dette sammen og utbrøt:

 

"Pølser?? Burgere?? Dette er en bensinstason screwy.gif"

 

biggrin_upper.gif

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår