Gå til innhold

Bensinstasjoner Norge rundt? :P

Ranger emnet


daskekost

Anbefalte innlegg

en kompis av meg, jobba på en shell stasjon, og det kom ei kjerring inn og spurte kor mykkje det kosta for luft, (ho skulle fylle luft i dekka sine..) han svarte, att det kosta 1,50 per liter. og ho gjikk ut og fylte, og kom innat litt seinare, og skulle gjer opp for seg, han svarte det vart 104 kr, men ho skulle få det for 100kr, fikk faen penganne og.. :P eg satt på bak rommet og følte med og spiste pølse.. :P

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en kompis av meg, jobba på en shell stasjon, og det kom ei kjerring inn og spurte kor mykkje det kosta for luft, (ho skulle fylle luft i dekka sine..) han svarte, att det kosta 1,50 per liter. og ho gjikk ut og fylte, og kom innat litt seinare, og skulle gjer opp for seg, han svarte det vart 104 kr, men ho skulle få det for 100kr, fikk faen penganne og.. :P eg satt på bak rommet og følte med og spiste pølse.. :P

 

Hadde jeg vært sjefen der så hadde han faktisk fått sparken på flekken.. Det der er svindling av personer.

Ikke noe å ha det morro med engang!

Du kan tenke på det neste gang du spør om en ting du er usikker på. At du får helt feil svar bare fordi noen har lyst til å tjene penger på deg... :jail

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis hadde en olje catchtank liggende bak høyre blinklys, og bilen brukte litt olje og han var slapp på og tømme tanken.

 

Så, lånte ei venninne av meg bilen hans en kveld hun var ute og råna.

 

Så ringte telefonen til kompisen min, da stod hun utenfor bilen sin og var fortvilet, for det lakk jo blinklys olje i fra høyre blinklys forran.

 

Og ingen av de stedene hun hadde vært på kunne hjelpe henne..

 

 

Guud bedre vi lo, så etter 30 min kom hun kjørende opp til kompisen min, og hun gråt nesten, da forklarte vi at det ikke var blinklys olje, du skulle sett hun ble sint, snakket ikke til oss på 2 uker, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår