Gå til innhold

erfaringa med billig dekk

Ranger emnet


Laks1

Anbefalte innlegg

Har ingen erfaring med billigdekk enno, men skal prøve Marangoni Verso på bmw´n iår.

Ifølge ryktene er dette eit bra billigdekk.

Blir moro å teste dette.

Skal kjøpe det hjå ein lokal dekkforhandler, men dei finnes sikkert på Du videresendes til vre nye sider.

Kva slags bil har du, og kva slags dimensjon skal du ha dekka i? (har jo selfølgeligt litt å seie)

 

Edit: eg ser at dei har ein forhandler på Voss.

Du kan jo høyre med dei om dei har erfaring og/eller har fått tilbakemeldinger på billigdekka dei har.

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nankang skal være gode dekk sier de, jeg personlig har aldri prøvd nankang..

 

Jeg har Nankang på Chevella mi og kjøpte det også ifjor til Vectraen, jeg er veldig fornøyd med dem, men har ikke erfaring med så veldig mange andre merker heller da. Ellers vet jeg at en kamerat som kjører Skyline (også banekjøring) anbefaler Falken. Visstnok meget bra dekk, mye bedre enn Dunlop han hadde tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers vet jeg at en kamerat som kjører Skyline (også banekjøring) anbefaler Falken. Visstnok meget bra dekk, mye bedre enn Dunlop han hadde tidligere.

 

 

Kjører ikke akkurat Skyline, men jeg kjøpte meg Falken Ziex fra Dekkonline.com ifjor, og det er nok de beste dekkene jeg har hatt, like bra om ikke bedre enn Goodyear Eagle F1 som jeg hadde på 3`er Golfen før.

Billige var dem også:)

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har kjørt på Nankang NS-2 heter de vel. Gode og billige. Var så fornøyd at jeg kjøpte Nankang piggfritt i vinter. Veldig bra de også. Men viktig at du får riktige typen Nankang. NS-1 er dårlige har jeg hørt.

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

 

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår