burner9 Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Hei! Nå har jeg sett lenge på markedet etter en bil jeg kan kjøpe! har sett mye på bmw! men tanken på den dyre forsikringa skremmer meg! så jeg vurderer Opel! åssen er forsikringa på en 18 åring på Opel Manta A? Denne bilen vurderer jeg å kjøpe: FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. Det står at den trenger kanskje en lakkering! hvor mye tror dere en hellakkering av bilen vil koste visst jeg tar meg av alt pusse og rustsveising arbeid? Så tenker jeg litt på, visst jeg i senere tid har lyst å få en litt større motor i bilen! Hvilken motor vil lønne seg å kjøpe da? Er det omfattende arbeid å skifte motor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a-powah Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 forsikringa på manta a på en 18 åring er ikke gærlig.. betaler selv ca. 300kr i året som 18 åring.. er veteran bil vettu. hel lakering kan koste mye men viss du er VELDIG begavet til og pusse ned bilen som sånt selv er det vell en levbar pris. motor der der det mye som passer =) Siter Opel manta a Bmw e28 525i, Bmw e28 528i Opel omega(rip)Mazda 323 RWD! (rip) Bmw e30 Solgt.! Bmw e28 520 wrak 3X Volvo 240 Vrak./// FM4 GT Isaksen2k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Siden bilen er veteran betaler du litt over 300 i året for fullkasko. Årsavgift betaler du ikke heller. Hva hellakkering koster kommer veldig an på verksted og hvor godt nedpussinga av bilen er gjort. Men det spørs veldig om verkstedet godtar at eieren pusser ned bilen. Vet mange verksted som selv pusser ned bilen før lakkering. De vil ikke ta imot nedpussede biler uten at de selv pusser den ned, og gjør grunnarbeidet. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3xMantaA Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Morsom tråd dette ... kjøp Mantan og lakker Mantan for det du sparer i forsikring kontra BMW'n i året du. Siter Råner kælte rum mei da je å Mantan va Tennåringer... nytt begrep på ungdom i dag? Ånei!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg