Gå til innhold

Vurderer kjøp av Opel Manta A

Ranger emnet


burner9

Anbefalte innlegg

Hei! Nå har jeg sett lenge på markedet etter en bil jeg kan kjøpe! har sett mye på bmw! men tanken på den dyre forsikringa skremmer meg!

så jeg vurderer Opel! åssen er forsikringa på en 18 åring på Opel Manta A?

 

Denne bilen vurderer jeg å kjøpe:

FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler.

 

Det står at den trenger kanskje en lakkering! hvor mye tror dere en hellakkering av bilen vil koste visst jeg tar meg av alt pusse og rustsveising arbeid?

 

Så tenker jeg litt på, visst jeg i senere tid har lyst å få en litt større motor i bilen! Hvilken motor vil lønne seg å kjøpe da? Er det omfattende arbeid å skifte motor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

forsikringa på manta a på en 18 åring er ikke gærlig.. betaler selv ca. 300kr i året som 18 åring.. er veteran bil vettu.

hel lakering kan koste mye men viss du er VELDIG begavet til og pusse ned bilen som sånt selv er det vell en levbar pris.

 

motor der der det mye som passer =)

Opel manta a

Bmw e28 525i, Bmw e28 528i

Opel omega(rip)Mazda 323 RWD! (rip)

Bmw e30 Solgt.! Bmw e28 520 wrak

3X Volvo 240 Vrak./// FM4 GT Isaksen2k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden bilen er veteran betaler du litt over 300 i året for fullkasko. Årsavgift betaler du ikke heller. Hva hellakkering koster kommer veldig an på verksted og hvor godt nedpussinga av bilen er gjort. Men det spørs veldig om verkstedet godtar at eieren pusser ned bilen. Vet mange verksted som selv pusser ned bilen før lakkering. De vil ikke ta imot nedpussede biler uten at de selv pusser den ned, og gjør grunnarbeidet.

BMW 318is coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår