stepside Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Er det lov å bygge om fra automat til manuell kasse? Trenger man å vise bilen etterpå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Er det lov å bygge om fra automat til manuell kasse? Trenger man å vise bilen etterpå? Er den godkjent på 1.15 regelen er det ikke lov. ellers er det fritt frem. Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stepside Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 1.15 regelen? Jeg har en C1500 pickuo 1990. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Ettermontering av gassdrift opp i Oslo Tingrett! - Offroad.no Sannsynligvis ikke noe som gjelder din bil. Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stepside Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Skulle gjerne vite eksakt hva dette er. Et søk på nettet gav ingen nye opplysninger,annet en det du skriver her som ikke sier noe om dett gjelder for min bil). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stepside Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 sjekket med S.V jeg kan bygge om til manuell kasse uten å behøve vise bilen, med andre ord HELT lovlig :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Detta er jo helt koko... de svina på tilsynet har da ingenting med om det er tomatgir eller rørepinne i en gammel bil... BYGG om...:D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stepside Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Vet ikke hva som er koko her, skjønner heller ikke hva som er koko? Jeg ringte å sjekket, og blev informert av en svært hyggelig og imøtekommende fyr. Han bekreftet at det var bare å bytte. Alltid lurt å sjekke disse tingene. Om de er svin eller ikke...tja ikke vet jeg, men noen av dem har desverre ikke peiling, men det gjelder jo ikke bare SV eller BT, det gjelder vell hele det norske sammfunn eller hvorfor ikke hele verden.....tror ikke man blir svin av å ikke ha peiling, eller kanskje er jeg et svin :-) Jeg bygger om!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg