Gå til innhold

My Mini Cooper S !!

Ranger emnet


Senshi

Anbefalte innlegg

  • Svar 441
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Velkommen til forumet JCW007!

 

Trodde Aero kiten kostet 895USD hos Morristown. Jeg og senshi vi bestilte JCW big brake, men de ville ikke sende til Norge. Er du sikker på at du betalte 450USD? Sjekk linken

 

Morristown MINI

 

 

De hadde tilbud i November på aero kitet da jeg kjøpte det, men de har vel økt prisen etterpå. Jeg har en bror som bor i USA og jeg sender vanligvis delene dit og tar med på flyet hjem etter besøk, men SAS ville ikke ta med disse delene som baggasje. Så da ble sendt med UPS.

 

Har planer om å kjøpe JCW bremsene og JCW Sport Suspension i mai når jeg reiser over.

JCW007

BMW 335cd

SOLGT: Mini Cooper S JCW 2006

Porsche 944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Hehe, har du blitt bitt av mini basillen nå?

Er veeeldig farlig. Tro meg. Har brukt en formue på bilen i det siste. You have been warned :)

 

Du merker garantert mest power ved pulley & ECU upgraden. Veldig vanskelig å si noe nøyaktig om effekt, siden det er så vanskelig å få kjørt bilen på dyno i denne byen. Etter at jeg gjorde dette, satt jeg igjen med samme ønske som deg: Ville ha MER power. Og etter dette ble lommeboka raskt tom.

 

CAI gir en herlig lyd, og muligens litt ekstra power. Ikke veldig merkbart, men lyden er verdt pengene :D

 

Milltek sport cat-back eksos er ganske sivilisert. Liker du mye lyd kan du prøve Borla. Såvidt jeg vet buldrer den litt mer. Finnes mange lydklipp på nettet. Følte bilen gikk litt bedre etter at Milltek eksosen ble montert, men vanskelig å si nøyaktig. Skal du kjøre stil kan du jo kjøpe JCW eksosen. Fikk pris på 8000 kr hos Jæger i Bergen eks montering.

 

Når GTT eksos manifolden ble montert, fikk jeg en heeeerlig lyd. Ved rolig kjøring, type til/fra jobb, med normalt gasspådrag opp til 3000 rpm høres eksosen "nesten" ut som stock, bare mye dypere og masse herlig popping når man slipper gassen. (Ikke skyt meg om jeg tar feil her, men facelift MCS popper mer enn pre-facelift MCS originalt? Og min bil slutta nesten å poppe etter montering av Milltek cat-back). Men når GTT manifolden kom på, fikk jeg tilbake poppingen igjen :D Popper mye nå.... Hehe... Når man gir mye gass og alt åpner seg, kommer det en sinnsykt fet lyd. Vaskelig å beskrive. Helt rått. Høres ut som en skikkelig racerbil. Inni tunneler når jeg gir gass, stopper alle bilene nesten opp og snur seg. Hehe... Får hvertfall bilene til å legge seg inn i høyre bilen (hater biler som sperrer ventre filen for meg :D). Effektmessig føler jeg den går litt bedre. Men vet ikke om det er lyden som lurer meg...

 

Når det gjelder plugger, kjøpte jeg disse: Iridium Spark Plugs by NGK. Sikkert latterlig av meg å kjøpe de fra USA. Kan sikkert kjøpe de billigere her i Norge. Men jeg kjøpte de sammen med noe annet stash. Evt kan du kjøpe de her (her står litt info oxo) MINI Cooper S NGK Iridium Spark Plugs . Jeg valgte NGK framfor Denso, da Denso fikk mye pes på et annet forum. Men det ble en evig diskusjon....

 

Har nok desverre blitt bitt av basillen jeg og ja:driving . Mye vil ha mer vettu. Går nok for Milltek eller Borla, har ikke helt bestemt meg enda. Etter det jeg har lest er de ganske like når det gjelder funksjon og støynivå. Lurte på spesifikasjonene på pluggene dine (om det står en bokstav/sifferkode på dem), tenkte jeg skulle prøve å få tak i dem her i Norge.

Når det gjelder CAI er jeg sugen på JCW-boksen. Vet du forresten om noen web shop i uk eller usa som segler JCW eksosen? På ønskelisten står også jcw ratt og skinndash, ser så mye tøffere ut en det orginale toeika rattet.

 

Cooper S GGR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok desverre blitt bitt av basillen jeg og ja:driving . Mye vil ha mer vettu. Går nok for Milltek eller Borla, har ikke helt bestemt meg enda. Etter det jeg har lest er de ganske like når det gjelder funksjon og støynivå. Lurte på spesifikasjonene på pluggene dine (om det står en bokstav/sifferkode på dem), tenkte jeg skulle prøve å få tak i dem her i Norge.

Når det gjelder CAI er jeg sugen på JCW-boksen. Vet du forresten om noen web shop i uk eller usa som segler JCW eksosen? På ønskelisten står også jcw ratt og skinndash, ser så mye tøffere ut en det orginale toeika rattet.

 

Cooper S GGR

 

Jeg har et JCW eksosanlegg til salgs som aldri har vært brukt. Det ligger i garasjen fordi jeg hadde allerede oppgradert til JCW eksos før jeg bestemte meg for å kjøpe hele JCW oppgraderingen. Det ligger en annonse på finn hvis du er interessert.

JCW007

BMW 335cd

SOLGT: Mini Cooper S JCW 2006

Porsche 944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå lagt inn ordre på full JCW big brake kit samt JCW ratt:) Håper bare på at jeg ikke må betale sååå mye i frakt

 

Cool!

Hvor bestilte du det i fra da? Har du 2- eller 3-eika ratt fra før? Koster litt å bygge om fra 2-3 eika, men er veldig sugen på det. Må bytte ut airbag + knapper/kabler til mulitfunksjonsrattet i følge det jeg har lest. Driver og leter etter en webshop som selger noe sånt komplett...:wonder:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cool!

Hvor bestilte du det i fra da? Har du 2- eller 3-eika ratt fra før? Koster litt å bygge om fra 2-3 eika, men er veldig sugen på det. Må bytte ut airbag + knapper/kabler til mulitfunksjonsrattet i følge det jeg har lest. Driver og leter etter en webshop som selger noe sånt komplett...:wonder:

 

 

Jeg har 2 eika ratt, jepp alt må bytte så det kommer til å bli dyyyyrrrt. Selve ratten kan du kjøpe fra følgende side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår