Gå til innhold

My Mini Cooper S !!

Ranger emnet


Senshi

Anbefalte innlegg

Senshi du fikk pm av meg:) Jeg venter på grs intercooler nå, fikk kjøpt jcw bremser og ratt av US, men det ble myyyeee i porto så jeg gadd ikke. Kjøpte ratt multifunksjon etc. i Norge for 7000,-

 

Takk for PM :)

 

Var å fikk en ny pris på OZ 18" Ultraleggera felger i dag. Nå begynner prisen å bli fornuftig...

 

Har ikke hatt tid å sjekke med frakt fra USA av JCW brake kitet. Hvor mye antydet de i frakt til deg?

 

Syk pris på rattet. Får jo brukt 3 spoke ratt & JCW ratt på Ebay for en billig penge?

 

Skal bestille meg ny intercooler jeg oxo. Men klarer ikke velge mellom GRS og GTT sin.

 

Må uansett vente litt. Svidde akkurat av 3 tusen på bilpleieprodukter. Dyrt å ha ren og shiney bil.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 441
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har akkurat byttet til Goodyear Eagle F1 GS-D3 215/40R17 på min MCS. Jeg har ikke problem med sporing.

 

Har bestilt Eibach senkefjærer. Noen som kan anbefale verksted i Oslo for montering? (AZ skulle ha 9000,-):eek:

 

9000,- var vel i det drøyeste laget...

Da prøver jeg nok 215/40-17 tenker jeg. Ser jo litt tøffere ut og;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du var vell på jakt etter 17" men har Pirelli Pzero 215/35-18.. Funker fint som fjell det også. Sporer litt, men til og leve med;)

 

9000,- hørtes no ut som en høy pris for skifte av fjærer! Men det koster jo og ha bilen på verksted, måtte selv betale 2200,- for resetting av Airbag lys og skifte av el.plugg under sete :(

- 2008 VW Passat 4-Motion

- 1999 Suzuki GSX-600R

(X) 2002 Mini Cooper S Hartge MRS

(X)1990 Audi 90 20v quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen vil ha JCW sports brakekit gi meg en lyd. (Front calipers, larger internally vented brake discs & sport brake pads foran & bak. Selvfølgelig røde kalipere med JCW logo).

 

Kan få tak i dette til ca 6000 kr + 25% MVA + ca 1000 kr i frakt.

Altså endel billigere enn pristilbudet jeg har fått fra Jæger hvertfall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpet på å finne et lydklipp på youtube eller noe sånt, men selvfølgelig så er jo youtube stengt her på jobb, så skal se om jeg finner noe når jeg kommer hjem. Men tror nok uansett at jeg kommer til å kjøpe den. Bilen min er så alt for orginal at det skremmer meg nesten.

 

Beklager at jeg bruker din tråd her

Nåværende kjøretøy Mini Cooper S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen vil ha JCW sports brakekit gi meg en lyd. (Front calipers, larger internally vented brake discs & sport brake pads foran & bak. Selvfølgelig røde kalipere med JCW logo).

 

Kan få tak i dette til ca 6000 kr + 25% MVA + ca 1000 kr i frakt.

Altså endel billigere enn pristilbudet jeg har fått fra Jæger hvertfall....

 

Kor får du dette fra da? så altså ca 8500 for full pakke?

Har du noen link. For mine bremer er fucked, så må ha nye skiver, kalipper og det meste egentlig, så er meget mulig at jeg er interessert.

 

Og var du i fyllingsdalen en gang mellom 3 og 4 i går, mener jeg så deg evt en med helt make bil

Nåværende kjøretøy Mini Cooper S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ikke i Fyllingsdalen i går (tror jeg).

Kjørte fra kontoret i 16:30 tiden og rånet utover i Sandviken og Åsane.

 

Denne prisen for bremsene er fra Derek Woodman MINI i UK. "Salg" til de er utsolgt, så jeg tenker å slå til. Jeg må skifte bremser om 10-15000 km fikk jeg beskjed fra Jæger om.

 

Special Offer: JCW Brake Kit - 1st Gen - MINI2 - MINI Forum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår