Gå til innhold

My Mini Cooper S !!

Ranger emnet


Senshi

Anbefalte innlegg

  • Svar 441
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Likte felgene i allefall. Du får i allefall noe ikke alle har på miniene! OZ felgene altså...

 

Merker jeg negative kommentarer om vi som kjører OZ? Det er jo ikke slik at ALLLLLLLE Minier ruller på OZ:) Grunnen til at noen kjøper OZ felger er for å spare vekt. Mine 18" Ultraleggera veier like mye som dine 16" runflat felger:yodude:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker jeg negative kommentarer om vi som kjører OZ? Det er jo ikke slik at ALLLLLLLE Minier ruller på OZ:) Grunnen til at noen kjøper OZ felger er for å spare vekt. Mine 18" Ultraleggera veier like mye som dine 16" runflat felger:yodude:

 

Har lyst på OZ sjøl jeg :) så negativ er jeg ikke. Men er jo flott å se noe nytt også. Og ja vinterfelgene mine er nok ikke akuratt noen lettvektere. Men de kommer nok til å være der uansett på vinterstid. Men sommerfelgene mine vet jeg ikke helt hva jeg tenker om. Skal ta å legge ut noen bilder av de på min egen tråd i aften så er jeg meget åpen for kommentarer på dem.. :happyhappy:

Nåværende kjøretøy Mini Cooper S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JCW007: Legg ut noen bilder av bilen din da! :)

Har du en "ekte" JCW eller?

 

Nei, det er en S som er oppgradert med JCW motor kit, og snart aero kit - når det blir litt varmere vær ;) Skal få ut noen bilder så snart alt er montert.

JCW007

BMW 335cd

SOLGT: Mini Cooper S JCW 2006

Porsche 944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du bestille fra Wheelfire?

Felgene så kule ut de. Ikke gale pris heller.

 

Men aner ikke hvilken kvalitet det er på disse felgene?

Jeg får tak i falgene hos en lokal dekkforhandler. Fikk en veldig fin pris, og felgene skal vær av det sterke sorten.

 

Felgene kommer i morgen, satser på å legge på 215/40- 18 Falken dekke eller 225/40-18 Falken dekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår