Næssen Skrevet Juli 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 Bra jobba, bra du ikke gjør som alle andre gjør:D men det hadde passa jævlig bra med diesel tut bak på denna bilen, stå på Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjerdeanders Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2008 Bra jobba, bra du ikke gjør som alle andre gjør:D men det hadde passa jævlig bra med diesel tut bak på denna bilen, stå på Takk skal du ha! Kjekt å få litt positiv respons her også :-p Siter Biler Volvo 240GL 1985 Prosjekt trykk meg=) X: Ford Fiesta Opel Kadett GSI look (1,3) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjerdeanders Skrevet Juli 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 Så viste det seg at eg trenger å kjøpe mer lakk! Hehe... Vel, ser litt små fucka ut på bilde men blei faktisk ganske bra. Trenger et par strøk til over alt. Her er bilen ; Her er Cerwin Vega subben. Dobbelt spola med 600w rms Siter Biler Volvo 240GL 1985 Prosjekt trykk meg=) X: Ford Fiesta Opel Kadett GSI look (1,3) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjerdeanders Skrevet August 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 Da var bilen nylakka... Fy faen er deilig å være ferdig:p peikefingeren er helt gåen etter all sprayboks lakkinga;-p Siter Biler Volvo 240GL 1985 Prosjekt trykk meg=) X: Ford Fiesta Opel Kadett GSI look (1,3) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogern Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 har du lakkert bilen med spraybokser?? holy crap.. Siter volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 1, 2008 Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 få på noen feite felger, og hvite blinklys bak, så blir det bra:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjerdeanders Skrevet August 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2008 har du lakkert bilen med spraybokser?? holy crap.. 100% sprayboks... hehehe. Har begynt å få litt skills med det ;) ja, er på jakt etter noe kvite compotive felger visst det var det de heter:p men økonomien er litt stram etterkvert, så får ta å roe'an et par mndr no før eg kjøper meg felger Siter Biler Volvo 240GL 1985 Prosjekt trykk meg=) X: Ford Fiesta Opel Kadett GSI look (1,3) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectra.turbo Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 peikefingeren er helt gåen etter all sprayboks lakkinga;-p hehhehehehe Siter 1981 Volvo 244 B21ET powered by MS (prosjekt) 1977 Volvo 242L 1977 Volvo 244 Jubileum 1987 Volvo 740\760 TIC MDS ãr bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Plutselig falt bilen i verdi.. Hadde jo vært bedre å rullemalt den med benga.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjerdeanders Skrevet August 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Plutselig falt bilen i verdi.. Hadde jo vært bedre å rullemalt den med benga.. men den steg ihvertfall i personlig verdi ;) tror nok eg kommer til å bli den siste eigeren på den uansett Siter Biler Volvo 240GL 1985 Prosjekt trykk meg=) X: Ford Fiesta Opel Kadett GSI look (1,3) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimAndre Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Synes det er kult at du ikke gjør som alle andre.. Bra at du setter personlig verdi først.. Blir morro og se videre hva som skjer med bilen din faktisk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjerdeanders Skrevet August 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Synes det er kult at du ikke gjør som alle andre.. Bra at du setter personlig verdi først.. Blir morro og se videre hva som skjer med bilen din faktisk.. takk takk... Kjekt å få positive tilbakemeldinger sånn en gang iblandt ;-P Siter Biler Volvo 240GL 1985 Prosjekt trykk meg=) X: Ford Fiesta Opel Kadett GSI look (1,3) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogern Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 ikke vask den med høytrykkspyler da :D fargen ble jevn og fin med spraybokser vel? Siter volvo 240 87mod (2,5l 16v turbo på gang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjerdeanders Skrevet August 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 ikke vask den med høytrykkspyler da :Dfargen ble jevn og fin med spraybokser vel? hehe... får prøve å styre unna høytrykken ;-p Ja, det var egentlig ganske bra. Siter Biler Volvo 240GL 1985 Prosjekt trykk meg=) X: Ford Fiesta Opel Kadett GSI look (1,3) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ralf2 Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Hvor mange bokser gikk det? Siter 142T5 prosjekt 242 2,5LT 5er. http://www.sportsbillosjen.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg