Gå til innhold

240 Prosjektet

Ranger emnet


gjerdeanders

Anbefalte innlegg

  • Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Liker den bilen din veldig godt, og jeg er egentlig ikke så glad i styling, men:)

 

Tusen takk =) Dette er som sagt mitt første prosjekt, så hadde ikkje så store forventninger. Har hørt rykter om et volvo treff på Ål i slutten av måneden, satser på å komme meg opp der =)

Biler

Volvo 240GL 1985 Prosjekt trykk meg=)

X:

Ford Fiesta

Opel Kadett GSI look (1,3)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kom deg til Ål! Vi er en gjeng som kanskje skal kjøre samlet fra Bergen, bare å hive deg på. Er den 30. august, men reiser 29. Hytte kan ordnes! :)

 

kjempe greier! eg gir deg en lyd om korleis situasjonen er for meg rundt i de tider :-p

Biler

Volvo 240GL 1985 Prosjekt trykk meg=)

X:

Ford Fiesta

Opel Kadett GSI look (1,3)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser greit ut dette her. gjør som du skjøl vil. du kan tro man blir lei av å se alle 240ier me eikerfelger,svarte lister,og senk. har det selv og er lei.

Fatter ikke at dere andre som synes det har gjør er felt, ikke klarer og holde kj...! tro hvis han skulle holde på slik med dere.

Stå på vidre! :)

Mvh Adrian

 

Volvo 245 Turbo 81

Polaris RMK 155" 600Ho 07

Massey Ferguson 4355 03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bilen din ble bra til å være lakket med sprayboks! :O

 

Men jeg er enig ned s90r, hadde vært kjedelig hvis alle hadde likens bil! Syntes bygget ditt er rått, bortsett fra endespotta di, men som sakt tusener av ganger før, smaken er som baken.

 

Tror denne bilen ville keldd sorte felger med chrome kant. Kunne blitt bra ;) :volvsmile

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår