Alliz Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Er det noen her som har noe greie på chevy bb motorer ? Jeg har en 454 fra ca.1993, Motoren har ca 500 timer gangtid, toppene er tatt av og det er ingen antydning til slitasje i sylinderene, storport topper, alu innsug 2 plan. Spørsmålet er om dette er en motor å bruke i bilen min, eller bør jeg finne en motor fra et annet årstall? Tip og råd ( fra folk som har peiling) taes imot med stoor takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Regner med det er en marinemotor siden du nevner 500 timer? Er vel ingen ting i veien for å bruke den i bil, men du bør kansje skifte kam til en som er beregnet på gatebruk. Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 OM det er støp av 90-95 modell, så er utvalget trimdeler litt begrenset... Har en 94 sub motor og har erfart dette... Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg