kesol Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Nå har jeg bestemt meg for disse. Ubestemt? Ja. Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Enkei-felger sendes i morgen. Ellers har jeg vært og fått lånt meg en startmotor til helga. Planen er å hente ut prøveskilt og få prøvd bilen skikkelig. Så lenge det ikke blir drittvær, og jeg ikke har vinterdekk. Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet April 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Da var alt på plass igjen, bortsett fra eksosanlegget. Den som designet grenrøret skulle vært skutt, det gjør virkelig alt veldig, veldig vanskelig. Men FY FAEN, så deilig lyd bilen lager. Det gikk litt for meg når vi startet den. Seriøst. Bilcross-lyd. :) Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thema Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 hmm.. Nu e d bære å krysse fingran før eu'en. Håpe at dem velge å overse senkefjæren... å så har æ sett ei å anna tvilsom foring under der.. kurrant sak å bytte, men jævli kjedeli å få toer-feil, og måtte vente ei uke eller to på delan. =p Men samme det, fra å med neste helg så har nu vel ikkje du tia tel å kjøre bil? Russeslepp... Siter John '00 Opel Omega 2,5TDI stasjonsvogn. (Hverdagsbil) '90 Lancia Thema i.e. Turbo 90-modell (Skjært motor, avskilta) + en mengde Opel på samvittigheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet April 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Sjåfør... :D Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thema Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Sjåfør... :D Ja, du får jo såvidt plass tel tre 14åringa i baksetet på mantaen. =p Siter John '00 Opel Omega 2,5TDI stasjonsvogn. (Hverdagsbil) '90 Lancia Thema i.e. Turbo 90-modell (Skjært motor, avskilta) + en mengde Opel på samvittigheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet April 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 Uff, sir æ bære. :p Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusK89 Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Disse felgene har broder'n på sin Manta B... De er utrolig fine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet April 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Og de ser bra ut på bilen? Lignet jo veldig på DBV Tahiti. Men nå er uansett Enkei-felger på vei. :) Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet April 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Nå har min bror hentet ut prøveskilt til søndagen. Er det noen som kan finne senkefjærer til bilen for meg? Maks 40 mm senk, og med TUV-papirer? Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet April 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 I dag skal vi; - Skru fast innsuget og grenrøret. Vi må hente hjelp som kan sveise en forlengelse på en av skruene, fordi... Grenrøret er i veien... Igjen. - På med eksosanlegg, sveise på en overgang og få bort frieksos. - Stjele 2 hjulmuttere, siden Dekkmann ikke hadde inne, og naboen har Ascona. - Sette på dekk, selvsagt. - Fikse litt lys. - Kjøre idiot. Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Knips bilder! Evt film. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet April 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Om alt fungerer, skal jeg få bilen vaska i morgen. Og ta ordentlige bilder. Gleder meg til å se lakken uten 8 år støv på... Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet April 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Satans. Klutsjwire'en er for lang. Av en eller annan grunn. Og jeg vi må improvisere frem en stramming. Jeg vet hvordan, men bare ikke helt hvordan... Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Baaah. Vi la lamellen feil vei, så nå får vi starte på nytt. :p Må få lånt oss et verksted, eller finne en bukk. Var helt jævlig knøvlete å gjøre slikt på et garasjegulv. Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg