Gå til innhold

Min Opel Manta B1 GT/E 1978 - REGGA! :D

Ranger emnet


kesol

Anbefalte innlegg

Hva er låsebolter?

 

Jeg får se hvor flink jeg er til å spare penger. Tahiti eller RH Cup er veeldig fristende...

 

En spesiell hjulbolt som man må ha et spesiellt verktøy før å få av. Vanlig å ha en på kvært hjul, sånn at man ikkje får stjelt felgan vess man ikkje har AKKURAT den typen spesialverktøy..

 

Altså ei belli forsikring mot "impuls-tyveri"... vess dem vil ha felgan så må dem først spore opp kor du kjøpte låseboltan, å så kjøpe sæ rett verktøy før å få dem av.

 

Evt. kappe dem av me vinkelsliper. :klovn:

John

'00 Opel Omega 2,5TDI stasjonsvogn. (Hverdagsbil)

'90 Lancia Thema i.e. Turbo 90-modell (Skjært motor, avskilta)

+ en mengde Opel på samvittigheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 342
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Selv er jeg kjempefornøyd med felgene som står på... Skulle hatt dem i 15".

 

Så om noen har noe litt autentisk eller oldschool liggende av felger, ta kontakt!

 

Har bestilling på 15" DBV Tahiti liggende hos Eiker, og kjøper disse om ikke noe annet dukker opp.

 

Originalt ET er vel 38. Men jeg tror det er vanlig å bruke inpress på helt innpå minussiden, men jeg vet ikke om det fungerer med 15". Jeg skal i alle fall ha originalt innoress på felgene jeg bestiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er girkassa festet.

 

Og jeg kan få felger til innkjøpspris om jeg kjører med dekaler for et lokalt dekkverksted. Kjekt. Kommer med mer info om hvilke felger.

 

Og det kommer kanskje en fyr og ser på bilen. Han sier 35.000, jeg syns jeg bør ha 40... Om den selges, skal jeg kjøpe en nylakkert Commodore (i bedre stand enn denne). Men alt er nå litt på planlegging. Om jeg hadde fått solgt sykkelen, kjøper jeg Commodoren i tillegg og setter den i garasjen (John, æ låse garasjen... :p).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er girkassa festet.

 

Og jeg kan få felger til innkjøpspris om jeg kjører med dekaler for et lokalt dekkverksted. Kjekt. Kommer med mer info om hvilke felger.

 

Og det kommer kanskje en fyr og ser på bilen. Han sier 35.000, jeg syns jeg bør ha 40... Om den selges, skal jeg kjøpe en nylakkert Commodore (i bedre stand enn denne). Men alt er nå litt på planlegging. Om jeg hadde fått solgt sykkelen, kjøper jeg Commodoren i tillegg og setter den i garasjen (John, æ låse garasjen... :p).

 

Æ har motorsag, det går fort en bit av garasjeveggen vess æ finn ut at æ ska cruise commodore B! =D

John

'00 Opel Omega 2,5TDI stasjonsvogn. (Hverdagsbil)

'90 Lancia Thema i.e. Turbo 90-modell (Skjært motor, avskilta)

+ en mengde Opel på samvittigheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår