Gå til innhold

Min Opel Manta B1 GT/E 1978 - REGGA! :D

Ranger emnet


kesol

Anbefalte innlegg

  • Svar 342
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:D

 

Nå har jeg snakket med Trafikkstasjonen/BT/whatever i Harstad, og de sa at de ville godkjenne et bur der ingen av stolpene kom i veien for sikten min. De godkjente den på stedet, og man trengte ikke å søke. (Jeg regner med det er underforstått at det ikke er noen direkte farlige stolper i veien for baksetene e.l).

Så det var jo morsomt! Da blir det kanskje 5-seter med helbur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med eller uten dekk`?

 

ta en titt på denne siden,

mye tøfft: Dubmeister - Where performance meets style!

 

Mye feite felger som hadde passa fint på en gammel opel der, ja. =)

Litt utenfor prisklassen til trådstarter, da. =p

John

'00 Opel Omega 2,5TDI stasjonsvogn. (Hverdagsbil)

'90 Lancia Thema i.e. Turbo 90-modell (Skjært motor, avskilta)

+ en mengde Opel på samvittigheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror kansje kantfelger hadde vert staylish på mantaen din:) breie:P

 

Så noen sett med pene felger inne på kjøp/salg nå, mye peeeent for de som har penger. Vi får nøye oss med noen økonomifelger til å begynne med, så blir det nok bedre etterhvert. =)

Han får slite ute mine Proxes T1R på økonomifelger første sommern, så får han heller investere i nytt når han har slitt ut de.

 

Rart med det, men snOpel ser BRA ut med kantfelger. De Tahiti-felgene kunne nok sett bra ut. =)RH cup hadde også blitt stilig som fan, men han får velge selv. Billigere felger betyr mer penger til bensin når han skal råne rundt i Harstad. :spin

John

'00 Opel Omega 2,5TDI stasjonsvogn. (Hverdagsbil)

'90 Lancia Thema i.e. Turbo 90-modell (Skjært motor, avskilta)

+ en mengde Opel på samvittigheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funne felg no da? *tahiti* :wank

de va stili som faen:P hadde blitt fett med de 10" breie bak og 8"/7,5" foran!! =P 17" ... unødvendig med større :drunk:

MEN sett låsebolter på hjula dine hvis du kjøpe de, ellers så kjem bilen din til å stå på 4xlecastein en dag!! Helråe! meen.. ØKONOMI er et forferdelig ord =/ :sick

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår