Thema Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Hva er låsebolter? Jeg får se hvor flink jeg er til å spare penger. Tahiti eller RH Cup er veeldig fristende... En spesiell hjulbolt som man må ha et spesiellt verktøy før å få av. Vanlig å ha en på kvært hjul, sånn at man ikkje får stjelt felgan vess man ikkje har AKKURAT den typen spesialverktøy.. Altså ei belli forsikring mot "impuls-tyveri"... vess dem vil ha felgan så må dem først spore opp kor du kjøpte låseboltan, å så kjøpe sæ rett verktøy før å få dem av. Evt. kappe dem av me vinkelsliper. :klovn: Siter John '00 Opel Omega 2,5TDI stasjonsvogn. (Hverdagsbil) '90 Lancia Thema i.e. Turbo 90-modell (Skjært motor, avskilta) + en mengde Opel på samvittigheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Ja, da fikk jeg altså 3340,- i språkmotiveringsstipend i går, og felger er sikra. :p Er ikke sikker på hvilke felger, uansett. Har sett litt på brukte felger. Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet April 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 I dag har jeg skrevet kjøpskontrakt - med personen som eide bilen for 3 hakk siden. :p Det spesielle var at bilen er observert med skilt i Vesterålen. En kjenning forklarte dette med at det stort sett er idioter i Vesterålen. Jaja. Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZZTopp Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 mye rå felger der gitt. hvilken ET burde man ha på mantan? 20 eller 15 ? synes de Ronal LS LS 13" var litt kule Siter 57 Belvedere (Christine)Solgt 70 Dodge charger Solgt http://WWW.mb190klubb.com http://www.svensenfoto.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet April 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Selv er jeg kjempefornøyd med felgene som står på... Skulle hatt dem i 15". Så om noen har noe litt autentisk eller oldschool liggende av felger, ta kontakt! Har bestilling på 15" DBV Tahiti liggende hos Eiker, og kjøper disse om ikke noe annet dukker opp. Originalt ET er vel 38. Men jeg tror det er vanlig å bruke inpress på helt innpå minussiden, men jeg vet ikke om det fungerer med 15". Jeg skal i alle fall ha originalt innoress på felgene jeg bestiller. Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 ATS Classic er en meget riktig felg på denne... ;) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZZTopp Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 vet om noen 7 " ats til 4000 , men jeg har lyst på alley Cat 13" men noen som vet om 8" blir for drøyt på mantan? alley cat? Siter 57 Belvedere (Christine)Solgt 70 Dodge charger Solgt http://WWW.mb190klubb.com http://www.svensenfoto.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet April 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 vet om noen 7 " ats til 4000 , men jeg har lyst på alley Cat 13" men noen som vet om 8" blir for drøyt på mantan? alley cat? Tror Alleycat er fyfy hos BT, om det spiller noen rolle... Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet April 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Fine tanker til den som finner meg ATS Classic til salgs, da... Men er det slik at 13" er litt ugunstig på senka bil? Og da må jeg jo ha ikke-lavprofil, og det er jo ikke noe kult. Så skulle jo hatt 15"... Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet April 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Grenrør av, clutch på plass! Nå må vi bare få på girkassa. Og finne en ny startmotor, siden jeg ødela den... Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet April 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Nå er girkassa festet. Og jeg kan få felger til innkjøpspris om jeg kjører med dekaler for et lokalt dekkverksted. Kjekt. Kommer med mer info om hvilke felger. Og det kommer kanskje en fyr og ser på bilen. Han sier 35.000, jeg syns jeg bør ha 40... Om den selges, skal jeg kjøpe en nylakkert Commodore (i bedre stand enn denne). Men alt er nå litt på planlegging. Om jeg hadde fått solgt sykkelen, kjøper jeg Commodoren i tillegg og setter den i garasjen (John, æ låse garasjen... :p). Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thema Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Nå er girkassa festet. Og jeg kan få felger til innkjøpspris om jeg kjører med dekaler for et lokalt dekkverksted. Kjekt. Kommer med mer info om hvilke felger. Og det kommer kanskje en fyr og ser på bilen. Han sier 35.000, jeg syns jeg bør ha 40... Om den selges, skal jeg kjøpe en nylakkert Commodore (i bedre stand enn denne). Men alt er nå litt på planlegging. Om jeg hadde fått solgt sykkelen, kjøper jeg Commodoren i tillegg og setter den i garasjen (John, æ låse garasjen... :p). Æ har motorsag, det går fort en bit av garasjeveggen vess æ finn ut at æ ska cruise commodore B! =D Siter John '00 Opel Omega 2,5TDI stasjonsvogn. (Hverdagsbil) '90 Lancia Thema i.e. Turbo 90-modell (Skjært motor, avskilta) + en mengde Opel på samvittigheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Min på 8x13" ATS classic, ET01, senka 60mm, med 195\55 dekk ;) Ser heeeelt rett ut i mine øyne! :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet April 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 ATS-felgene var fine, men jeg må nesten ha 15". La bilen ut på autodb i går. 3-4 stk som har tatt kontakt og spurt om pris siden i går kveld. Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kesol Skrevet April 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Rial Flair kan jeg få 1200,- billigere enn de koster på nett. Og jeg tror disse kan se bra ut på bilen, selv om DBV Tahiti egentlig er finere. De skulle ringe leverandøren og spørre om det var flere alternativer på mandag... Siter Bruksvogn-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg