Gjest Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 når du har av toppen så burde du koste på deg å plane den, så du veit at den ikke er grunnen til at pakningen ryker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 faen.hvor får jeg tak i forsterka topp pakning i helgene a?noen som veit?ser litt lyysere på det nå. holder leenge med org pakkning :yak: Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 ja men elring er jo tilsvarende orginal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krbarstad Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 godt råd at du bytter olje på motoren din før du bynner å bruke den igjen. siden du har holdt på å prøvd å starta den mange ganger så kommer det bensin i sylindrene å bensinen kan lekke forbi stempelringene å ned i bunn panna. etter at jeg feilsøka å prøvde å starte min utallige gang så fant jeg ut at jeg skulle bytte olje å da kom det til sammens ca 10 liter olje/bensin blanding ut. å bytte oljen er en rimelig invistering i stede for at hele motoren går sund. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 grunden til at topp pakningen har ryki er vell at det er 2 gangen den er blitt skrudd til med moment.tror ikke jeg gidder å plane den enda.men takk for tipset. får vell bytte olje også da.er glad for at jeg får hint og tips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Elring tilsvarer org. pakning hva gjelder det meste :) Og holder i massevis Elring har også en forsterka pakning, er vel den som går under navnet gullpakning. BCB har begge deler. Skrap vekk evt. rester etter den gamle pakningen og tørk av anleggsflatene på topp/blokk med f.eks Aceton,tynner e.l Er toppen nyplanet så er det ingen vits i plane. Kan jo sjekke om den er plan nok før du monterer den igjen da sef. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 fikk ikke tid til å skru i dag.leita etter steder å kjøpe topp pakning.men verken bilextra eller mekonomen hadde.så dro heller til sarp og kjøpte 2 dobble dellorto gassere.selvfølgelig trykk tette.så når bilen starter så blir det å sette på dem.får se om jeg får skrudd litt i morgen.om det her lekket i pakningen så syns vell det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Er ikke sikkert det vises på pakningen om det har vært lekkasje. Kan ha vært en lekkasje som er umulig å se med det blåtte øye.. Var bort i dette på en gammal ford jeg hadde.. Der var det ingen lekkasjer å se med øye, men når man så gjennom forstørrelsesglass, så man at det var sprekk. Litt OT, men hva betalte du for de trykktette gasserene..? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 trykktette gasserne var ikke dyre i mine øyne men var ikke billig for lommeboken heller :D pris for han si selv i tilfelle han ikke vil ha det ut :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 jeg ga 6 laken for gasserne med trykk boks.men uten innsug.så har noen innsug som dem ikke bruker så si ifra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 i går kveld bytta jeg til T-kam igjen.og gjett hva?den starta lettere og fungerte bedre.rart en kam skal ha noe å si men.... den går enda ikke som en klokke.tror det er 1 tann feil på reima.får dobbelt skjekke det etterpå.syntes dere 6 lapper er for dyrt for gasserne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Du må ha gjort noe mer galt.. Er jo såvidt forskjell på A og T-kam, så skal jo ikke ha noe å si det vel..? 6 lapper var endel mer enn jeg betalte for mine 45 dellorto gassere.. :p Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 gjorde ikke mer en det....men tror som sakt det er en tann feil.går ikke som den skal. gasserne jeg kjøpte var ganske nye.men følgte ikke med innsug.veit du om noen som selger a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Hmm.. Synes det hørtes litt rart ut.. :p Innsug selger pedersens.. Pedersens Racing - Innsug Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 hadde hver digg å slippe å gi nesten 2500 da...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg