Gå til innhold

Prosjekt Sleepy....Rise from the dead

Ranger emnet


Passelat35i

Anbefalte innlegg

hvordan er de frontlyktene i bruk? kompis kjøpte seg en Passat 35i, som vi skal fikse opp en del, og de originale frontlyktene er litt triste av seg... men så at noen komenterte at det blir bye fukt eller dugg i de lyktene du har? (vi kikka på samme lyktene selv)

 

kult med stasjonsvogn da!

 

ser du har henta samme felgene som kompisen min sikler etter på sin egen, hans er litt vanskeligerer å senke da, Syncro tar mye plass under bilen...

 

 

jeg var mye plaget med det i vinter,men det er rett å slett fordi lyktene jeg fikk ikke var helt tette.me nså har du jo hella DE lyktene som er ganske kule å da.Hvilke felger var det kompisen din sikler på da?

 

Jeg å vil bygge en syncro,får skikkelig nasty camber bak ved vill senk.men det får vel vente på seg til jeg er ferdig med denne.

 

Fikk å mine etterlengtede sports skiver til bilen,som var feil som forrige gang jeg prøvde å bestille slike fra utlandet.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 796
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg var mye plaget med det i vinter,men det er rett å slett fordi lyktene jeg fikk ikke var helt tette.me nså har du jo hella DE lyktene som er ganske kule å da.Hvilke felger var det kompisen din sikler på da?

 

Jeg å vil bygge en syncro,får skikkelig nasty camber bak ved vill senk.men det får vel vente på seg til jeg er ferdig med denne.

 

Fikk å mine etterlengtede sports skiver til bilen,som var feil som forrige gang jeg prøvde å bestille slike fra utlandet.

 

han sikler på dine, hehe, han ville også ha TH line.

og hans er en original Syncro, er en Passat GT, g60 Syncro, konvertert til turbo, morro bil.

 

Men, hvordan er det med FWD da? spinner du ikke mye? er da ikke så dødt med VR6 akkurat :p

å selv Pony'en min spinner som en tulling ved gasspådrag.

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han sikler på dine, hehe, han ville også ha TH line.

og hans er en original Syncro, er en Passat GT, g60 Syncro, konvertert til turbo, morro bil.

 

Men, hvordan er det med FWD da? spinner du ikke mye? er da ikke så dødt med VR6 akkurat :p

å selv Pony'en min spinner som en tulling ved gasspådrag.

 

spinner vel litt..men vr6 motoren kommer ikke skikkelig til live før rundt 3000 rpm,da begynner den virkelig å sparke.men er litt spent på hvordan min blir nå som det er lettere svinghjul og kansje noen kvassere kammer finner veien til motoren om jeg blir kvitt ei ombyggings pakke jeg har liggende.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg endelig fått litt pågangs mot igjen.

motoren er ute av bilen å staget jeg kjøpte er feredig moddet og montert. fikk ikke satt sammen motoren og gir fordi jeg ble plutselig så tørst i dag.

men monteringen av motoren lar vente på seg da 2 pinbolter på eksos maifolden knakk under demontering av grenrøret. har enda ikke greid å bestemme meg for om jeg skal bytte eller beholde det som er på. nå er det tid for bilder.

SDC10429.jpg

SDC10430.jpg

SDC10431.jpg

SDC10432.jpg

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke bare gi meg den motoren a? :p Haha.. Men begynner å komme seg IGJEN dette her.. Bare ikke ødelegg den igjen nå så :p

 

denne skal ta pent vare på nå,begynner å bli lei av av å skru på denne bilen nå.

 

Har en vr6 motor til liggende da....med stortsett alt som trengs for å bygge om :P

 

er forresten på på utkikk etter en passat 35i 88-93 tdk dtv til en billig penge,trenger en DD som jeg kan fikse opp til rat look

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er forresten på på utkikk etter en passat 35i 88-93 tdk dtv til en billig penge,trenger en DD som jeg kan fikse opp til rat look

Hva er tdk dtv? For jeg vet om en Passat 35i 91 mod til salgs :p

Endret av Driftmaster89

Xbox GT: MortenNilsen89

 

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er tdk dtv? For jeg vet om en Passat 35i 91 mod til salgs :p

 

TDK er vanlig turbo diesel uten intercooler om jeg ikke er helt på jordet selv.er ikke så inn på diesel motor serru.

alt kommer ann på pris/motor og det må være stasjonsvogn.dukenukem

Endret av Passelat35i

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh.. Ok :p Burde ha skjønt at dtv var en skrivefeil :p STV.. Men da var den jeg visste om uaktuell.. :p Var en 1.8 bensin :p

 

er ikke så uaktuelt det,min første passat var nemlig en 1,8.utrolig moro bil som jeg faktisk savner.hva er prisen på den og er det stv og hva har den av feil og mangler.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke så uaktuelt det,min første passat var nemlig en 1,8.utrolig moro bil som jeg faktisk savner.hva er prisen på den og er det stv og hva har den av feil og mangler.

 

Prisen er/var rundt 17000,- Synes det var drøyt... Men den ser helt strøken ut, alt av reimer og motorvesker bytta... STV.. Men skal se om den fortsatt er til salgs eller om den er solgt... Husker ikke om det var noen feil med den O.o Kan sjekke ;)

Xbox GT: MortenNilsen89

 

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisen er/var rundt 17000,- Synes det var drøyt... Men den ser helt strøken ut, alt av reimer og motorvesker bytta... STV.. Men skal se om den fortsatt er til salgs eller om den er solgt... Husker ikke om det var noen feil med den O.o Kan sjekke ;)

 

17000 er for mye til en DD som skal bygges om til rat lok.å det blir litt feil å gjøre en strøken bil shabby :notin:

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår