Gå til innhold

Prosjekt Sleepy....Rise from the dead

Ranger emnet


Passelat35i

Anbefalte innlegg

noen som har lyst på Pro Street looney toon rs4 bodykitt til passat 35i b3 ??kan byttes i deler som jeg er på jakt etter :bump

 

Passer det min? :D Og send et bilde på pm ;) Jeg trenger nytt, siden et rasshøl har klippa i filler bakskjørtet på min..

Xbox GT: MortenNilsen89

 

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 796
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så lenge du har samme type som min så:P bider av dette kittet finnes under den gamle prosjekt tråden til min gamle passat. prosjekt LazyBoy :P

 

Jeg så på det prosjektet nå, så da grei ut den frontfangeren.. Men igjen, nå kommer det viktigste spørsmålet.. PRIS? :p

Xbox GT: MortenNilsen89

 

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så på det prosjektet nå, så da grei ut den frontfangeren.. Men igjen, nå kommer det viktigste spørsmålet.. PRIS? :p

 

det koster 5300,- nytt,så jeg hadde tenkt meg 4000 for hele settet.kostet langt mere når jeg kjøpte det og fronten er kun satt på bilen en gang.men jeg er ikke nødt til å selge siden jeg har plenty med plass på loftet enda dukenukem

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det koster 5300,- nytt,så jeg hadde tenkt meg 4000 for hele settet.kostet langt mere når jeg kjøpte det og fronten er kun satt på bilen en gang.men jeg er ikke nødt til å selge siden jeg har plenty med plass på loftet enda dukenukem

 

Hmm.. Kanskje du skal holde det av til jeg får mer penger? :p Trenger nytt siden det jeg har er klippa i filler bak ;)

Xbox GT: MortenNilsen89

 

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Kanskje du skal holde det av til jeg får mer penger? :p Trenger nytt siden det jeg har er klippa i filler bak ;)

 

Det ligger godt der det ligger enda det så,bare å si fra om du vil ha det..men anbefales at det hentes,siden frakten vil bli drepende for gleden...

 

Men det skjer litt med bilen nå for tiden å...driver å skal skifte girkassa som ikke vil ut i det hele tatt:notin:

bilder av helgens oeprasjoner kommer på søndag.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger godt der det ligger enda det så,bare å si fra om du vil ha det..men anbefales at det hentes,siden frakten vil bli drepende for gleden...

 

Men det skjer litt med bilen nå for tiden å...driver å skal skifte girkassa som ikke vil ut i det hele tatt:notin:

bilder av helgens oeprasjoner kommer på søndag.

 

Hmm... Slegge er jo en sikker vinner da? :p Brukt det på vriene girkasser før, helst med gummi.. Bare et forslag..

Xbox GT: MortenNilsen89

 

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Slegge er jo en sikker vinner da? :p Brukt det på vriene girkasser før, helst med gummi.. Bare et forslag..

 

 

Kassa er ute og plukket fra hverandre,årsaken til havariet var diffen som anntatt.denne var knust å hadde kjilt seg.

Videre så er er motoren nesten ribbet ned for register sjekk og overhaling.håper at denne kommer seg på veien igjen til over påske.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det bare overhaling av registret siden det var på nippet til å havarere.....stod ikke bra til der i det hele tatt.blir ikke trim denne sesongen trur jeg,mne mulig det blir handlet inn noen godbiter.Har en vr6 motor til som jeg kansje har en liten plan for.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et lite bilde av delene som skal byttes på motoren min.

DSC00503.jpg

 

Men det er enda flere deler som mangler enda.mangler fremdeles clutch og flere bolter til registret.blir sikkert byttet enda flere deler etterhvert som jeg blir ferdig med motoren.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår