Gå til innhold

Prosjekt Sleepy....Rise from the dead

Ranger emnet


Passelat35i

Anbefalte innlegg

  • Svar 796
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ok. For jeg har lyst på å få fiksa opp bilen min, få den til å se litt kul ut.. Men akkurat nå sliter jeg med motortrøbbel.. Siden jeg satte inn konfilter, stopper den bare når jeg slipper gassen.. Men du har ingen bilder av bakfangeren og sideskjørta? Ser du bare har av fronten..

Xbox GT: MortenNilsen89

 

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser en jeg,bilde nr 3 og 4 inne på passat/35iA5 og under styling.den grønne stv stylinga er det jeg har.

 

Fant det nå.. Men faen, da må jeg nesten ha 2 enderør for at det skal bli kult da... Men joda, kult :) Men hva skal du ha for bodykittet delt opp? For eks kjøpe sideskjørta først, så front senere osv..

Xbox GT: MortenNilsen89

 

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg endelig fått sammen motor og giret.årsaken var clutch'n som ikke var helt i senter etter alt styret mens motoren fremdeles stod i.har fått jobbet litt med framskjermene på bilen å.motoren blir kansje montert til helga om pinnboltene som må byttes er skaffet til da.satt bort den jobben til de andre jeg deler verksted med siden jeg er borte på jobb hele uka. bilder kommer så fort jeg får lastet de opp.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt ser endelig ut som det ordner seg med bilen.

 

Ja det var på tide ;) Men en ting jeg lurer på... Hva skal du ha for den VR6'n du hadde stående med alt til? Vurderer en sånn motor i et annet prosjekt som vurderes..

Xbox GT: MortenNilsen89

 

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var på tide ;) Men en ting jeg lurer på... Hva skal du ha for den VR6'n du hadde stående med alt til? Vurderer en sånn motor i et annet prosjekt som vurderes..

 

motoren og lednings nettet er solg og blir hentet i morgen det. mulig hele forstilla ryker over helga.det er ikke mye igjen av den nå gitt.men min begynner å ta seg betraktelig opp :D

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

motoren og lednings nettet er solg og blir hentet i morgen det. mulig hele forstilla ryker over helga.det er ikke mye igjen av den nå gitt.men min begynner å ta seg betraktelig opp :D

 

Svarte H******... Jaja, men hva har du igjen å kjøre på bilen da? Og hvor blir det av bildene? Kommer dem til helga? ^^,

Xbox GT: MortenNilsen89

 

VW Passat GL 2.0i 1990 STV

BMW 518i E34 1.8 1995

Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte H******... Jaja, men hva har du igjen å kjøre på bilen da? Og hvor blir det av bildene? Kommer dem til helga? ^^,

 

er vel egentlig ikke noe spes å ta bilder av,motoren ligger ved siden av bilen med girkassa montert,bilen er nesten et tomt skall.det er enda en lang vei igjen før denne er strøken igjen gitt.men den begynner å komme seg.skal ta noe nbilder å legge ut så fort jeg finner kameraet mitt.

WagonMilitia

*Vw T5 kassabilen
*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår