Hufsa Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Kjørte Bimmer jeg :D Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pisani Skrevet November 12, 2009 Rapporter Share Skrevet November 12, 2009 Kjører en kliss ny A4 sjæl på kjøreskolen. Håper det blir en annen bil på glattkjøringa, i hvertfall hvis det er slik du sier.En kompis kjørte fwd til vanlig på kjøreskolen og awd på glattkjøring, så det er jo muligheter. Det var riktig nok en annen kjøreskole. Huff, nye a4ene er triste på glattkjøring ja. En liten bryter istedefor håndbrekk, og bruker man den når man kjører så slår dataen inn og bruker vanlige bremser+abs istedet :( Klarte faktisk å snurre den 1 gang med :ahahahhaha: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truls160 Skrevet November 14, 2009 Rapporter Share Skrevet November 14, 2009 oppkjøring på torsdag:) i drammen med bmw 320 tror jeg:P husker ikke åssen motor, men gruer meg hvertfall! Siter 2000 Audi A4 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selleri Skrevet November 15, 2009 Rapporter Share Skrevet November 15, 2009 En 320, men du vet ikke hva slags motor det er? Jaja... Lykke til da, husk at BMW har iDrive, så du sjekker det meste her, det ligger en dekkmåler i dørlommen på førersiden, og batteriet er bak:-) Siter O:99 Saab 9-3 X: Ukjent antall båter, mopeder og annet dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truls160 Skrevet November 17, 2009 Rapporter Share Skrevet November 17, 2009 En 320, men du vet ikke hva slags motor det er? Jaja... Lykke til da, husk at BMW har iDrive, så du sjekker det meste her, det ligger en dekkmåler i dørlommen på førersiden, og batteriet er bak:-) Jeg TROR det er en 320:P vet akkurat åssen motor det sitter i en 320:P Er ikke helt noob, men bmw er ikke akkurat favoritten:P hehe batteriet er bak ja, er vel som audiene på jobben da:) ja, Siter 2000 Audi A4 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ares1234 Skrevet November 17, 2009 Rapporter Share Skrevet November 17, 2009 i en 320 er det en 2 liters motor... sier NESTEN seg selv;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet November 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2009 i en 320 er det en 2 liters motor... sier NESTEN seg selv;) for å si det sånn, hvor stor motor er e30 316? 1.8, så er ikke selvsagt.. avviker en god del det systemet faktisk, men gjerne på litt "høyere" modeller, samt mindre vanlige.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet November 18, 2009 Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 Kjører med L enda.. Kjøper snart Volvo 740 stasjonsvogn til å lærekjøre med. Er sykt ivrig på å få lappen på dagen! Går det an å ta teorien nå? Eller er den bare gyldig i en mnd elns. Er vel også like greit å bestille oppkjøring med en gang :p Så er jeg sikker.. blir 18 i september.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet November 18, 2009 Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 Teorien skal være gyldig i 1 år eller noe den, etter det jeg husker Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selleri Skrevet November 18, 2009 Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 for å si det sånn, hvor stor motor er e30 316? 1.8, så er ikke selvsagt.. avviker en god del det systemet faktisk, men gjerne på litt "høyere" modeller, samt mindre vanlige.. E30 og E36 har vel 1.6 litere, mens E46 og oppover har 1.8 Siter O:99 Saab 9-3 X: Ukjent antall båter, mopeder og annet dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet November 18, 2009 Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 Kjører med L enda.. Kjøper snart Volvo 740 stasjonsvogn til å lærekjøre med. Er sykt ivrig på å få lappen på dagen!Går det an å ta teorien nå? Eller er den bare gyldig i en mnd elns. Er vel også like greit å bestille oppkjøring med en gang :p Så er jeg sikker.. blir 18 i september.. kan ta teorien først når du er 17 og eit halvt år Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ares1234 Skrevet November 18, 2009 Rapporter Share Skrevet November 18, 2009 teorien varer i 3 år faktisk;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet November 23, 2009 Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 Er du sikker på det? Teorien? Eller tenker du på trafikalt grunnkurs her nå? Den teorien jeg mener er den med 45 spm som du tar hos SVV :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ares1234 Skrevet November 23, 2009 Rapporter Share Skrevet November 23, 2009 er den ja... tok den for et par uker siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet November 26, 2009 Rapporter Share Skrevet November 26, 2009 Crazyclomp: Teorien varer i 3 år fra dato den er bestått :) Truls160: Lær og kjør-skolen eller? Hvordan gikk det, forresten? Pisani: Jeg hadde ikke sjanse til å snurre, det gikk bare ikke! Og knappebrekk er jo håpløst etter min mening. Var traust å se alle andre fise rundt å snurre i hytt og pine med bilene med brekk, mens jeg bare fikk kjøre rett frem og prøvde så svetten spruta å få den ut i slapdd, uten særlig hell. On another note skal jeg på del 2 av #sikkerhetskurset" i Oslo i morgen, så om dere ser en sølvfarget ny A4 med Røyken og Hurum trafikkskole på siden får dere hoie og vinke:thumb Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg