Gå til innhold

Legolegos A4 Avant S-Line 2003 (solgt)

Ranger emnet


Legolego

Anbefalte innlegg

Nå har jeg lest igjennom hele innlegget, og jeg ble nesten litt trist på slutten! hahaha!

 

Jeg kjøper meg 2003 modell i morgen ;) ganske lik din! er ikke sikker på om det er misano rød (tror ikke det) men er rød hvertfall! (faktisk fra stavanger, der har den kjørt siden 2003 kanskje den dere har snakket om her i innlegget;) )

 

har egentlig tenk at jeg ikke skal gjøre noe mer med den, uten om og lakkere helt ned! men nå har du snudd totalt opp ned på den meningen! så jeg få se litt på dette med s4 greiene!

 

gjorde du alt på møller ? mulig det kan være billigere og handle front bak og side fra ebay ;) ?

 

Men uansett, utrolig fin bil du laget:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • Svar 145
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå har jeg lest igjennom hele innlegget, og jeg ble nesten litt trist på slutten! hahaha!

 

Hehehe... :)

Sorry for sent svar...

 

gjorde du alt på møller ? mulig det kan være billigere og handle front bak og side fra ebay ;) ?

Men uansett, utrolig fin bil du laget:)

 

Ja, jeg fikk gjort alt hos Møller. Det blir helt klart billigere om man handler inn og gjør jobben selv.

 

Takk! Jeg savner den MASSE! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... :)

Sorry for sent svar...

 

 

 

Ja, jeg fikk gjort alt hos Møller. Det blir helt klart billigere om man handler inn og gjør jobben selv.

 

Takk! Jeg savner den MASSE! :)

 

 

Hehe, gjør ingenting det ;)

 

Som du ser på "min bil" i signaturen, så ser du eg har bestemt meg for s-line, og alt ble bestilt fra audi i tyskland :D

 

Totalt ca 8-9000 med lakk :D håper jeg blir fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 7 months later...

Uff, får vondt i hele kroppen av sånne bilder....

 

Det blir som når vi var på vei til hytten for noen år siden, det var snø og min far hadde alt ølet i ryggsekken sin. For å komme til hytten må man gå på ski ca 2 km, og hvis man ikke heter Dæhlie til etternavn så er man kanskje ikke supergod på langrenn, min far begynte å stake seg opp en bakke da han plutselig fikk det for seg å lene seg bakover.

Som dere sikkert mistenker fungerer det svært dårlig og min far skled bakover for så å falle ned i bunnen av dalen igjen, vel å merke landet han på ryggen.

I det han kjente at han ble våt nedover ryggen utbrøt han "jeg håper det er blod...." (det var ølet).

 

Kroppen gror, bildeler gjør desverre ikke det :(

Lykke til med jakten på ny bil!

It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

(X)Audi A4 2.0 MLT 2005 Mod

( ) Mercedes C180 1998 Mod

( ) Audi 80 2.0E 1989Mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår