Gå til innhold

Sommertreff - Acr'08

Ranger emnet


Nismo

Anbefalte innlegg

  • Svar 555
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er jo mange motoraktiviteter i Rana,så mulig det ikke tar av når det er sommertreff.

 

1 mai var det som vanlig stort oppmøte fra alle slags biler og motorsykler,og ranablad hadde reportasje derfra.

 

Er jo 3 uker siden Rana Gatebil hadde trackday,og samme helga var det motorsportdag i korgen.Ranablad hadde reportasjer fra begge.

 

Nå i helga var det Bilcross og rallycross på røssvoll...

 

Så det blir mye motor i lokalavisen:thumb

 

Når det gjelder markedsføring av treffet,så tror jeg de videoene som ligger på VG nett,gir bedre reklame.

 

Og svenskene skulle jo egentlig ha vært der i større antall,for det går utrolig mange hårete biler i Nord Sverige.Men kansje treffet er stort nokk?

 

Folket og næringslivet er nok intressert.Men er man ikke motorintressert så fenger ikke aktivitetene på banen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mange motoraktiviteter i Rana,så mulig det ikke tar av når det er sommertreff.

 

1 mai var det som vanlig stort oppmøte fra alle slags biler og motorsykler,og ranablad hadde reportasje derfra.

 

Er jo 3 uker siden Rana Gatebil hadde trackday,og samme helga var det motorsportdag i korgen.Ranablad hadde reportasjer fra begge.

 

Nå i helga var det Bilcross og rallycross på røssvoll...

 

Så det blir mye motor i lokalavisen:thumb

 

Når det gjelder markedsføring av treffet,så tror jeg de videoene som ligger på VG nett,gir bedre reklame.

 

Og svenskene skulle jo egentlig ha vært der i større antall,for det går utrolig mange hårete biler i Nord Sverige.Men kansje treffet er stort nokk?

 

Folket og næringslivet er nok intressert.Men er man ikke motorintressert så fenger ikke aktivitetene på banen..

 

Hei!

 

Når du skriver det er mye motor i Rana Blad synes jeg du overdriver. Det kommer notiser nå og da, men med tanke på at det står et motorsportanlegg til flerfoldige titalls millioner på Storforshei er interessen til lokalavisen fraværende.

 

Men til gjengjeld, er det en fotballspiller som har vondt i ei tå, eller ei ku som kalver, ja da er det forsidestoff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Når du skriver det er mye motor i Rana Blad synes jeg du overdriver. Det kommer notiser nå og da, men med tanke på at det står et motorsportanlegg til flerfoldige titalls millioner på Storforshei er interessen til lokalavisen fraværende.

 

Men til gjengjeld, er det en fotballspiller som har vondt i ei tå, eller ei ku som kalver, ja da er det forsidestoff :)

 

Problemet er at det har vært mange reportasjer fra ACR i Ranablad før og kansje avisen føler at det skrives for mye om motor og bil.

 

Før STCC i 1999 var det jo flere uker med nedtelling før løpet,og andre aktiviteter på banen har på en måte brukt opp mye spalteplass.Har jo vært endel knabre år og...

 

Og mulig det er mere spalteplass om anlegget når det er noe negativt som skjer der..

 

 

Tror ikke Ranablad er avisen uansett for å promotere det som skjer på ACR.Det som kommer derfra av reportasjer når jo folk i området,og ikke ut til massene.

 

Husk at folk i området har vært der og sett og er imponert av anlegget,men er man ikke intressert i bilsport så drar man ikke oppover til AcR.

 

Og de som er intressert finner veien uansett herfra.

 

Tror det som mangler er mere spredning på media.Inviter Bilsport og andre bilblad i gatebilsjanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var endelig alle bildene lagt inn i galleriet på sommertreff's side. For å finne fram til bildene går du i menyen til venstre side og trykker på Galleri --> 2008 --> Vårtreffet 2008 2 (400) :)

 

 

Har du spørsmål eller ønsker bilder i andre størrelser så ta gjerne kontakt med meg på gtr_daniel@hotmail.com

 

Sommertreffno224.jpg

 

 

 

Utrolig flotte og rå bilder med MYE forskjellig.

 

Hvorfor bestille bilder av bilen sin hos "profesjonelle" fotografer, når man enkelt kan få dem tilsendt på mail fra Sommertreffets fotograf. Og, som i tillegg er bedre forografert med både liv, røre og stemning i.

Må si det en gang til: Meget bra bilder av fotograf Danielj.

Keep up the good work Sommertreff med crew !

- The pursuit of performance -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kapasiteten var nokså sprengt når det gjelder toaletter og "kafekø". var ikke akkurat enkelt og komme frem i "trafikken" heller enkelte ganger. spes ikke når "banekøen" når langt bortpå familiecampen. (rundt piten da selførlgelig). hadde vel vært greit me køer foran piten.

 

Dette opplevde kansje ikke du Forzaa da du bare kjører rett utpå banen når du føler for det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kapasiteten var nokså sprengt når det gjelder toaletter og "kafekø". var ikke akkurat enkelt og komme frem i "trafikken" heller enkelte ganger. spes ikke når "banekøen" når langt bortpå familiecampen. (rundt piten da selførlgelig). hadde vel vært greit me køer foran piten.

 

Dette opplevde kansje ikke du Forzaa da du bare kjører rett utpå banen når du føler for det ;)

 

Litt kø må man regne med når mye folk samles :boxers

Kafe kø merket vi ingenting til da vi iår som ifjor hadde 2 kokker med som sto for maten,som forøvrig var fantastisk.

Kafe driften har forøvrig INGENTING med sommertreff som arrangør å gjøre. Virker som at eneste løsninga på det problemet er å ordne seg med mat sjøl

Hadde heller ingen problem komme meg på dass tidsnok.

 

Var det kø for banekjøring????? Seriøst.

Var da masse ledig mulighet for alle som ville kjøre.

lørdag ettermiddag/kveld samt søndag ettermiddag var det jo knapt biler utpå.

Å ja jeg har vært heldig til nå å få benytte extrem utslippet.

Faen jeg gleder meg til neste treff:volvsmile .

Måtte ha ut bilen hær en dag å spinne litt i gata hær jeg bor;-).

Sier bare GO sommertreff, dere gjør en knallbra innsats for oss som er over snittet bilintr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt kø må man tåle, virke ikkje som det blir mindre folk der med tia:)

 

Men va en del loding på området som garantert va unødvendig og skapte kø også har det gjort sæ om han som e ansvarlig for serveringa ansette nån i kafeen som har erfaring og kan nokka mer fancy med komfyrn enn å koke vann, så litt forbedringe e det nok rom for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått litt film over på pc'en:) måtte bruke ett jalla program for å konvertere fila fra dvd til avi, så derfor er kvaliteten ymse og skrift på midten av bilde... men her er den iværtfall

 

Så jo artig ut det der. Vi klarte sammenlagt 4 runder du og jeg da:) Får se om jeg henger på etter den lille rotta dere har med Supraen resten av sommeren... Må kanskje slanke den 4-500kg først:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår