oddi Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 Autofil har som kjent en konkurranse gående om at de skal teste bilen din i autofil, der man skal sende inn bilde og sånt.. dette har jeg gjort, og nå er det mulig å stemme på go'saaben.. (hehe, er vel bare jeg som syns det:)) I: Saab 900 Aero cab, 90-modell: - Bilen er helt uten rust, nylakkert og med ”nye” felger. Jeg tror den ville ta seg pent ut på TV, mener Odd Espen Christoffersen som satser på forfengelighet for å komme til superfinalen. står det på autofil-sidene, de glemte å få med at det var turbo med VM i ketchup-effekt og slikt, menmen.. forfengelig er jeg visst.. høhø uansett, send "AUTOKONK I" til 1987 så blir jeg veldig glad :D :D her er i alle fall linken:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 AUTOKONK i til 1987 Jeg holdt på å skrive et "ett" tall... og det er såklart ikke gratis... Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet November 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 Originally posted by BreiSladderen AUTOKONK i til 1987 Jeg holdt på å skrive et "ett" tall... og det er såklart ikke gratis... Beklager, burde kanskje nevnt at det koster 5 kr, men det står på siden .. Var litt redd for at folk skulle misforstå og sende L eller 1 ja.. hehe, men takk i alle fall:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 Beklager, men min stemme gikk til kandidat E. Men jeg skal stemme på din nå (Hvis det går flere ganger). Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etg101 Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 folk med tre-eika felger får ikke stemme fra meg... ÆSJ.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 nei gidder ikke stemme på en bil med 3 spoke jeg heller:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Jeg har også meldt meg på det der. Hvis jeg kommer med så håper jeg på støtte. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet November 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Originally posted by etg101 folk med tre-eika felger får ikke stemme fra meg... ÆSJ.... Går bra, vil ikke ha stemme fra folk med f*rd :D mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 3-eika felger er stygt ja, men er det en bil som det kan være godkjent på så er det Saab. Stemte på deg jeg oddi :) Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Originally posted by oddi Går bra, vil ikke ha stemme fra folk med f*rd :D mvh oddi Da mistet du min stemme også....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Toyparts sin bil eller Eirikoo sin bil hadde vært interessant. Og Eirikoo har vel en 1997 mod S14a, ikke en 1994 modell som det står i Autofil. Bombe Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Originally posted by funkes Toyparts sin bil eller Eirikoo sin bil hadde vært interessant. Og Eirikoo har vel en 1997 mod S14a, ikke en 1994 modell som det står i Autofil. Bombe Denne er ikke Eirikoo sin, men Nismo sin. E: Nissan 200 SX, 94-modell: - Denne bilen har egendesignet intercooler, Apexi Boostcontroller, Apexi Fuelcontroller, K&N luftfilter, Bosch bensinpumpe, SARD dumpvalve, Ferrita Elbow/eksos og Kandidat G. Rustfrie headers, sier Morten Bangås. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 Originally posted by funkes Toyparts sin bil eller Eirikoo sin bil hadde vært interessant. Og Eirikoo har vel en 1997 mod S14a, ikke en 1994 modell som det står i Autofil. Bombe Det er nok ikke min bil nei. Har vært så mye mediahore i det siste så jeg får vel buksevann på neste 200-treffet.. :) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 kandidat b har jeg stemt på. men det var ingen skikkelig fete biler med i denne omgangen :( Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet November 3, 2003 Rapporter Share Skrevet November 3, 2003 WTF...greit at jeg var trøtt as, men var helt sikker jeg :) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg