bpengan Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2009 Har lest nesten alt nå, på tide å skrive noe kanskje : D Siden du ikke har brydd deg så mye om utsenede. hva har du tenkt til å bruke bilen til? Den skal brukes hardt:D ;) Fikk festa filteret i sted og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi93 Skrevet Desember 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2009 er detta en quattro eller bare framhjul? har liksom ikke fått det med meg helt Siter 75 mercedes 280se w116 87 Mercedes 260 se w126 99 Skoda felicia pickup "My 1989 Mercedes-Benz is powered by The Mercedes-Benz M103 engine, has 200,000 miles on it and I still think I will die before it does." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2009 er detta en quattro eller bare framhjul? har liksom ikke fått det med meg helt Da må du se bedre på bildene gutt;) HAdde det vært FWD hadde jeg nok kasta den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi93 Skrevet Desember 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2009 HAha okei Siter 75 mercedes 280se w116 87 Mercedes 260 se w126 99 Skoda felicia pickup "My 1989 Mercedes-Benz is powered by The Mercedes-Benz M103 engine, has 200,000 miles on it and I still think I will die before it does." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Desember 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2009 Nå trenger jeg litt hjelp her. ELnett for dummies. Ser ikke så komplisert ut egentlig, men jeg sliter med å finne utav ting. Har skjema til motor og bil men har null ærfaring innen elektrik. Så kanskje noen her kan prøve å hjelpe meg? (har søkt om andre tråder med fin elguide men finner ingen) Er også nysgjerrig på hvordan det fungerer. Får elnettet strøm ifra tenninglås? Kun en ledning? Da ser jeg for meg at det er den brune tykke ledningen på venstre på bildet som skal inn der på et vis. Noen som kan forklare? Har også lagt inn dette på vacn. Håper at med hjelp fra folk fra begge fora så kommer motoren til å purre som en katt nokså snart:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Desember 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2009 QUOTE] Hvorfor ikke bare skru ut 1/8 npt pluggen på regulatoren å sette bensin trykk måleren der ? må da vere mye enklere ? Siter INGEN tingen er perfekt orginalt! 1249HK-1588NM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Desember 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2009 Hvorfor ikke bare skru ut 1/8 npt pluggen på regulatoren å sette bensin trykk måleren der ? må da vere mye enklere ? Stemmer nok bra det. Så dette i ettertid:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2009 Skal vi se. Fått satt opp pumpa og filter under bilen med uttak i bunn av fuelcell. Ble anbefalt dette. Elnett er kobla til og jeg har 12v inn på coil. Dette blir en utfordring. Starter ikke med å rydde og shit før jeg vet at motor starter. Portaporta Og disse gamle dysenubs liker jeg ikke. Prøver å brenne/smelte de ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Desember 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2009 whooop. Tenk så rævva denne tråden har vært uten bilder da. I morgen bestiller jeg bolt til kamdrev og rotor til fordeler fra møller. Da har nye dysenipsfleshetellerannethvadenåheter montert på innsug. 720cc dyser montert Den har sååå lyst til å ut å leke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 Rotoren i fordeler til denne motoren leveres ikke løst, det som er enda mer dumt her er at begge valgene på fordeler til denne er utgått av produksjon og ikke å oppdrive. Vi har prøvd tidligere å oppdrive direkte fra Bosch til denne motoren uten hell, de sender feil fordeler. Det lønner seg for deg å høre etter på opphuggeri. Hmm:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Desember 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 Var du på møller/audi og hørte ? Jeg kjøpte rotor på møller til en AAN-motor.. Er vel samme fordeler på din motor og aan...? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 Fikk svar av møller ja. Regner med de har peil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Desember 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 Meget merkelig.. :P Har du sett denne tråden da? http://www.vwaudi-club.no/forum/showthread.php?t=108844 Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet Desember 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2009 Tror det ordner seg nå:) Takk for link;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg