Gå til innhold

BP`s: Audi 200 83- Tvåhundra!

Ranger emnet


bpengan

Anbefalte innlegg

  • Svar 908
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Yeeeei. Siden jeg var full og fæl i går så kan man vel bruke lørdagskvelden på å skru.

 

Starte med å bytte fjær til wastegate.

 

IMG_0796.jpg

 

Du lurer kanskje på hvor den fjæra som sto i er?

 

Jo, den spratt og traff meg nesten i snyteskaftet. Mest sansynlig har den en egen bane rundt jorda akkurat nå.

 

Sveisa på et øre på catchtanken og fikk plassert den et sted den ikke er i veien:

 

IMG_0797.jpg

 

IMG_0798.jpg

 

Fant også ut at jeg må få tak i en han-han kobling og en an6 kobling til for at bensinslangene eskal ligge fint OG riktig.

 

IMG_0799.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, forsiktig med fjørene. Andre har nevnt det før men må si at du har gått fra liten og ingen respekt til total beundrelse med dette prosjektet ditt. Helt utrolig arbeid du har gjort, spesielt med motor. Stå på!

 

Jeg var jo helt fersk. Skrev jo at det er et prosjekt som jeg kom til å lære på. Så var endel som var veldig slem syns jeg. Men får mye skryt nå da. Kan aldri få nok skryt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Innsuget er nå ferdig sveisa. Mangler kun feste til gasswirestrømpa og plate med uttak til vakumslanger.

 

Jeg er ikke fornøyd med innsuget. Men jeg har ikke penger til å lage et nytt så det får vi ta neste gang. Innsiden ble egentlig veldig bra. Fikk slipa ned og gått over med en fin rondell med slipepapir på. Ble skikkelig smoooth.

 

IMG_0803.jpg

 

IMG_0804.jpg

 

Om noen vil ha mer detaljerte bilder så si ifra.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med toppen. stramma alle kambukkene litt om litt. da gikk de rundt. Stramma de enda mer. Kjentes jævlig rart ut. Hadde satt momentnøkkelen på 15nm. KNEKK. HURRA! Og nå vil den heller kammene rotere som de skal. Sitter bom fast virker det som.

Må være noe muffins med momentnøkkelen.

 

IMG_0814.jpg

 

Så må vel bestille arpbolter til kambukkene.

 

Er alltid noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det jeg gjør feil?

 

Løsna alle mutterne til kambukkene helt. Stramma så litt og litt mens og tok pauser for å sjekke at kammene roterte. Kambukkene skal vel ligge til flata på selve toppen?

 

IMG_0834.jpg

 

Rør til eksos:

 

IMG_0829.jpg

 

Donwpipe er påbegynt. Gikk seff tom for strøm. Og brente meg no jææævlig.

 

IMG_0830.jpg

 

IMG_0833.jpg

Passer akkurat såvidt med litt vold.

 

 

Virker som om bilen ikke vil på veien igjen. Begynner å bli lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår