bpengan Skrevet Juli 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2009 De tyske ingeniørene tenker at folk er dumme vettu. hehe. dumbproof Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet August 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 SPØRSMÅL: Jeg prøver å streve meg opp til ca 450 hester. Hva bør man gjøre forå nå det? Ting jeg allerede har: Nye større dyser. 680 eller 730 tror jeg. Ny større Intercooler. Turbo garret etellerannet dobbelkulelager som skal holde til 600gamp. Egenlaga innsug med originalt spjell. Chip som gjør at jeg kan lade opptil 1.9bar. Vet ikke hva den kalles? Arp bolter til toppen og ny toppakning som skal holde. Fuelcell. Planene videre er da: H-råder av etellerannet. Lage et nytt åndesystem.Catchtank. Ny clutch. Bensinpumpe og bensintrykkregulator. Dumpventil. Noe jeg har glemt da? Eller noe annet jeg bør oppgradere? Håper noen tar seg tid til å svare på dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trofs Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Med så stor effekt er det vel kanskje smart med større bremser enn orginalt. Hvertfall vis bilen skal brukes på bane, eller bare kjøres hardt. Evnt. bare bytt til Opel! :D Siter '96 Vectra B 2.0 16v. - Sommerbil. '93 Calibra 4x4 Turbo. '80 Ascona B, 2.0N '94 Omega B 2.0 16v Prosjekttråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet August 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Bremser er prioritert. Men siden motor skal opp nå vil jeg ha alt i orden der. Opel er av jord er du kommet til jord skal du bli.;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Opel må du hvertfall ikke kjøpe! Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet August 11, 2009 Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 Opel må du hvertfall ikke kjøpe! Siste året Manta var den siste bra opeln :D Åssen vil f.eks S6 bremser passe på 200`n? Sånn ang. bremser... S6 er jo et tungt drog, så slike bremser må da være godkjent for mer guff om de passer på bilen din? Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet August 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2009 hadde tenkt på bremsene fra 200 20v eller s4. De passer rett på så da skal s6 passe og. Fikk jo tak i noen brembo rs2 bremser. men blir for mye ombygging for at jeg skal få brekk. Uansett er planen å få bilen klar til vintern så den fungerer greit. Også ta den litt mer ut til våren igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet August 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2009 da er bosch 044 pumpe, aeromotive btr og greddy type-r dump på vei:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiiaN16 Skrevet August 14, 2009 Rapporter Share Skrevet August 14, 2009 Så bra! GLHF med resten av bilen:) Siter mercedes benz 200e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet August 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 YEi! Endelig hjemme med skikkelig kamera og nett! Først noen bilder av IC feste: Løsningen på servo: Ser ut til at det skal fungere. Må finne på no lurt med stramminga. Sveisene på grenrør: Grenrøret blir ferdig til neste helg med utgang til WG. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet August 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 Glemte dette bildet: Hmmmm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsenRacing Skrevet August 16, 2009 Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 blir jo bra ditte her:) Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boldor Skrevet August 16, 2009 Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 He he, ser ut til å bli god plass til straminga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 16, 2009 Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 Blir jo drit bra detta:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrML Skrevet August 16, 2009 Rapporter Share Skrevet August 16, 2009 Må si jeg var litt tvilende i starten av tråden, så mer ut som du ødela alt da, men ser bra ut nå. Pene sveiser og ser du som du klarer deg fint med motorbygginga :). Men hvorfor har du revet ut alt av asvaltmatter egentlig? Du er klar over hvor bråkete og skranglete bilen blir uten de når alt av karrosseriplater står å vibrerer? :P Vekten du tjener på å fjerne de er ikke akkurat noe du merker noe særlig til, jeg syns hvertfall det er bedre å ofre litt vekt for komforten og heller ha en komfortracer. Men det er nå min mening, ikke sikkert alle er enig i det :). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg