Gå til innhold

BP`s: Audi 200 83- Tvåhundra!

Ranger emnet


bpengan

Anbefalte innlegg

Ha ha, bolle skal du få slippe å gi meg. Mye bedre å bruke pengene dine på bilen. Synes det er kult å følge med, er mektig imponert over arbeidet du har lagt ned. Det er kjempe gøy å følge med siden du tar så mange bilder og poster flittig. For masse av år(21 år siden) siden gjorde jeg noe tilsvarende med en gammel volvo. Men har ingen bilder fra den tiden. Nå finnes det ikke tid til å gjøre slike stunt lenger. Det nærmeste er smøre opp sykkelen til min datter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 908
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, kan lage en bolle med sponsa midler.

 

Bilen har komplett bakstilling nå. Ser bra ut hvertfall.

Skal få fiksa trykkrør nå og gjort litt mer på innsuget og så skal motor ut igjen så bilen kan sendes til lakk.

 

Og så jeg får se over motor.

Fant jo metallbiter av et lager eller noe i oljesila. Skal også montere nye råder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.

 

råå traktor de :P har kjørt masse 2450 :D

 

 

hva merke er mig sveiseapparatet du har ?

Garasje i Ålesundsommrådet nermare bestemt spjelkavik ønskast leigd til juni 2012!!!!

->89 OPEL OMEGA A 2,0 stort prosjekt med racepreg

->86 Ford Orion 1,6 bruksbil prosjekt

->76 Ford Transit trekkbil prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævla bra! Denne tråden har fått dagene til å gå mye fortere(jobber 12timers natt på båt):D

 

Får så sykt lyst til å begynne med prosjekt selv når jeg leser og ser bildene dine! Har en drøm om å lage turbo-værsting av nazivogna mi (w124 300TE).

 

Skjønner godt at du blir lei og føler trangen til å pælme saker og ting i veggen. Plagdes med en drivaksling for noen uker siden, det resulterte i et knust vindu og en bolt jeg ikke fant igjenn^^

 

Keep it up! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA:D

 

Skjønner godt at du blir lei og føler trangen til å pælme saker og ting i veggen. Plagdes med en drivaksling for noen uker siden, det resulterte i et knust vindu og en bolt jeg ikke fant igjenn^^

 

Jævlig bra:D

 

Du får komme innom så kan vi teame opp på et bygg. Hørtes jævlig moro ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår