Undlien Skrevet April 4, 2009 Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 Fint fordelerlokk! hehe Bra arbeid! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet April 4, 2009 Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 Fy jeg beundrer pågangsmotet ditt! Hvor lenge har du holt på med den bilen nå?! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet April 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 Begynte vel på bilen desember 2007. Har gått veldig sakte siden jeg ikke kunne en skit, arbeidsløs,lærling og masse endring i planene etc. Men virkser som det nærmer seg etellerannet nå:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet April 4, 2009 Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 Ser bra ut detta, Gleder meg til å se ossen denna blir til slutt:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet April 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Gjort litt småtteri i dag og: Kutta opp litt glasfiber: Tetta igjen hølet til AC. Enda et HØL som ble tetta: Har lagd meg IC fester også. Blir bra gjemt bak alle fangerne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet April 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet April 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 IC festene måtte jeg gjøre om siden det ble litt trangt til lyktene: Rengjort diff og 10v blokk. Klar til lakkering. Bynt å slipe litt rust og fikse litt før man hiver på understellet igjen: Har begynt å blitt smålei. Virker som om man aldri kommer no lengre:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvonifør Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Ikke gi opp, synes du har lagt ned utrolig mye bra arbeid i denne bilen:) Stå på! :) Siter Mvh Martin Vento 1.8 *Solgt A4 1.8 Turbo *Solgt Volvo 940, prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xplot Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 da har jeg nettopp lest imellom alle 36 sider å beundrer pågangsmotet, er veldig bra gjennomført, ikke gi opp nå, gjør bilen ferdig! Siter MB 200TE 90' x Daihatsu Charade 1.3 dx x BMW E34 520iA 24v x Opel Astra 1.7TDI x BMW E46 316i Facelift x BMW E34 520i 12v x Opel Kadett 1.6I Dream Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet April 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 da har jeg nettopp lest imellom alle 36 sider å beundrer pågangsmotet, er veldig bra gjennomført, ikke gi opp nå, gjør bilen ferdig! 36 sider med masse tull:P Hvor lang tid brukte du på å lese? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xplot Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 36 sider med masse tull:P Hvor lang tid brukte du på å lese? brukte vel en god time tenker jeg, med mange pauser :P Siter MB 200TE 90' x Daihatsu Charade 1.3 dx x BMW E34 520iA 24v x Opel Astra 1.7TDI x BMW E46 316i Facelift x BMW E34 520i 12v x Opel Kadett 1.6I Dream Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersG Skrevet April 10, 2009 Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Ikke slutt! Du er over halveis på karosseriet, så er det bare sjarmøretappen igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet April 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 Gjorde litt i halvfulla i går: spraya på med hammerite. Har ingen ærfaring med dette produket før. Ser bra ut:) Hadde på et sånt rustforhindreprodukt før jeg går over med lakk. Snart tid for å begynne å montere nå. Tenker litt på om hvor jeg skal plassere fuelcell. Ser mye bedre ut om den ligger under. VIFESJÅ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet April 12, 2009 Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 blir det intern wg altså? Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bpengan Skrevet April 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2009 blir det intern wg altså? Nei, blir ikke det nei. Lager ikke rør til WG før alt er montert så jeg bedre vet hvor jeg skal plassere det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg