Gå til innhold

parkeringsplass=bulk av bil:(

Ranger emnet


Zimmern86

Anbefalte innlegg

slik gjør jeg også..ta bilde av bilene foran/bak/vedsiden av om jeg har mistanke om eventuelle skader etter at jeg drar fra bilen...enda en grunn til at jeg parkerer slik:

 

DSC00010-3.jpg

 

Folk som parkerer sånt.

Ett par ting og si:

1. Lær dere og parkere.

2. Regn med at folk vill lirke seg inn og muligens bulker.

3. Oppfordrer du til biler 1.5mm intill din oppforder du til bulker.

4. Det er en bmw.. :P hvem bryr seg om man slenger døra i den lizm ;)

 

Idiot parkering er for idioter.

 

EDIT! Ok, innså nå at du kanskje bare parkerte sånn for å illustrere ossen du tar bildet. MEN, lar det stå i tilfelle noen som parkerer sånnt leser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senest i dag parkerte jeg inntil en slik "luring". Det var passasjerside mot passasjerside og ihvertfall 2cm luft mellom bilene. Jeg var ikke borti bilen, men han idioten som parkerte over to plasser måtte stå og vente på meg fordi han ikke turte å kjøre ut bilen sin.

 

Etter det har jeg begynt å tro at de som parkerer slik er redde for at de skal bulke når de kjører ut, fordi de ikke har kontroll med hvor hjørnene på bilen er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du (trådstarter) mener det er typisk at folk med volvo smeller dørene sine inn i andres biler. Jeg pleier å passe meg når jeg ser det står en Audi A3 parkert jeg, for det er stort sett bare kvinnfolk som kjører den type bil, og de er ikke trygge når når det gjelder dette.

Volvo 850 T-5 94mod

Volvo 244 GL 76mod

Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt

Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du (trådstarter) mener det er typisk at folk med volvo smeller dørene sine inn i andres biler. Jeg pleier å passe meg når jeg ser det står en Audi A3 parkert jeg, for det er stort sett bare kvinnfolk som kjører den type bil, og de er ikke trygge når når det gjelder dette.

 

La oss ikke gjøre dette til en diskusjon om hvilket bilmerke som er best / suger.

Trådstarter var i dette tilfellet heldig, for sjangsen for at trådstarter kom ut og det ikke var en skramme på bilen var like stor som at han kom ut og det ikke var hendt noe med bilen. Men han var lur å tok bilder, og om han dokumenterer skadene har han nok til å få betalt skadene.

Ta kontakt med vedkommende som førte bilen, og si at du vil gjøre dette opp på en enkel måte. Det er det beste for dere begge, og ikke minst det letteste.

vist vedkommende ikke går med på dette, så tar du deg en tur på politistasjonen og får råd.

 

Håper det går bra, og at du får erstattet skadene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

parkere selv slik når jeg er på jobb:)

Har snakket med eieren, kvinnfolk, hun fikk jeg ikke mye utav du gitt, "næj æ nej, har aldri vært på city syd, veit ikke kor d ligg.

bor faktisk på byåsen så den tvilte jeg sterkt på du gitt.

så sa jeg at jeg skulle anmelde henne, og da bynte hun å grine.

sa at jeg skulle møte henne,fikk 4500 av henne som hun gav meg, takstert til 2300 for skaden.

fikk såpass pga hun var kjenning av politiet og ville ikke ha noe mere på seg=p

_________________________________

VW Touran

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår