Gå til innhold

parkeringsplass=bulk av bil:(

Ranger emnet


Zimmern86

Anbefalte innlegg

Var idag på kaoset på kjøpesenteret på city syd i Trondheim.

jeg fant meg en parkeringsplass sidnav en hiace og en rød volvo 240.

Jeg tenkte som så at det er standar at volvon klare å smell døra si i bila mi, dermed tok jeg bilde av volvon med reg. nr.

da jeg hadde vært ca 1 time på senteret, kom ut, oppdaget at volvoen var borte, sjekket bilen, og joda, der hadde han klart å smell døra si, liten bulk, samt at lakken har flasset av!

Hva kan jeg gjøre nå som jeg har reg.nr til volvoen?

åja, hadde rød lakk på bilen min, så dette er volvon!onfiredevi

_________________________________

VW Touran

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var idag på kaoset på kjøpesenteret på city syd i Trondheim.

jeg fant meg en parkeringsplass sidnav en hiace og en rød volvo 240.

Jeg tenkte som så at det er standar at volvon klare å smell døra si i bila mi, dermed tok jeg bilde av volvon med reg. nr.

da jeg hadde vært ca 1 time på senteret, kom ut, oppdaget at volvoen var borte, sjekket bilen, og joda, der hadde han klart å smell døra si, liten bulk, samt at lakken har flasset av!

Hva kan jeg gjøre nå som jeg har reg.nr til volvoen?

åja, hadde rød lakk på bilen min, så dette er volvon!onfiredevi

 

Det er vel bare å ringe eieren og spørre hvorfor i helsike han ikke tar ansvar når han skraper opp bilen din. I tillegg kan det jo være artig å ringe forsikringsselskapet ditt og informere om hva som har skjedd, så de er forberedt på at det kan bli "bråk" med Volvo-eierens selskap. I tillegg går det jo an å ringe politiet og anmelde ham - de kommer ikke til å gjøre noe med det, men da kan du i det minste si at du har anmeldt ham, og ha et saksnummer å henvise til.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

ehm, at politiet ikke gjør noe er jo heilt feil? er dette bevisst mister han faktisk lappen og bot, så strengt er det!

samme skjedde med meg, bare at en sivil tok bilnr, ringte til politiet og fikk anmeldt han, de ringte han på dagen så gikk det sin gang.

AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine

xNissan 200sx S14 95 SOLGT

xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT

xgolf 3 vr6 SOLGT

xGolf gti g60 SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJEMPEBRA!

 

Er så møkk lei idioter som bare gir faen og stikker av, utrolig bra å ta bildet i forkant, da har du jo bra bevis og om at bilen faktisk har stått ved siden av din. Men, om det holder i forsikringssak er uvisst, kompis fikk nekt fra sitt selskap (som var for begge parter) med bilde av skrape på sin bil.

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår