Gå til innhold

BMW 535i - Høyt bensinforbruk - TRENGER HJELP!!!

Ranger emnet


Chall

Anbefalte innlegg

Takker for svar RV-Tuning!:D

 

Ja, hvis du er sikker på at disse er de samme, og at de er "E-merket", så er jeg absolutt interessert:D

 

Du har ikke de "avlange" i hvitt vel? :) de som sitter nede på fangeren.

 

er de samme lyktene. de er orginale så er E-merket.brakketene er litt ulike men er bare og flytte over:) gi bud:)

 

http://www.scmiedmann.no selger hvite blinklys.

RV-Tuning

|BMW e28 545i prosjekt|

|BMW e28 518i brukshulk|

|BMW e23 745i delebil|

|2x Opel Kadett C|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Joda, motoren går som den skal den nå :) Men lyser fortsatt "inspection" i dahsen min.. så lurer på hva det kan være:) Dette er jo ikke akkuratt en standard OEBD kontakt, men burde få kjørt diagnose på det:)

 

Demperene mine er framme i morra:D

 

Hmm, er det ikke "Pacman" kontakt på disse nei kanskje?... Sikker på at det ikke er bare olje inspection som lyser da? Er jo mulig å nullstille den lett om det er "pac man" diagonose kontakt på den..

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, er det ikke "Pacman" kontakt på disse nei kanskje?... Sikker på at det ikke er bare olje inspection som lyser da? Er jo mulig å nullstille den lett om det er "pac man" diagonose kontakt på den..

 

Hmm, er ikke sikker på hvorfor lampa lyser jeg :) er jo ikke noen oljelampe.. oljelampa er separat :)

 

Men har jo egentlig foretatt en rimelig grei "inspection" så :)

-Volvo 740 T6 prosjekt-

- Bruksbilen: Volvo 940LT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått gjort litt til gitt:)

 

Fått bytta fjører og mansjetter på ene siden bak, og foran på samme siden :) Monterte i KONI demper som kom i går.

 

Så når kalipperene tørker skal jeg montere ferdig med nye klosser osv.

 

Sånn ellers har jeg fått tak i en mp3 spiller til bilen, og fått skrapa i hop deler av noe som skal bli et anlegg.

-Volvo 740 T6 prosjekt-

- Bruksbilen: Volvo 940LT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjort litt igjen da:)

 

Fått på alle nye fjørene og bytta til justerbare koni foran. også fått på nye mansjetter rundt om.

 

Har også glassblåst kalippere og braketter, og malt første strøket:)

 

bilder kommer når imageshack vil :)

-Volvo 740 T6 prosjekt-

- Bruksbilen: Volvo 940LT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår