Gå til innhold

BMW 535i - Høyt bensinforbruk - TRENGER HJELP!!!

Ranger emnet


Chall

Anbefalte innlegg

  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser ut til å bli justerbare gule Koni foran gitt :) Det får duge.

 

Også kjøpt inn vindusviskerblader, 1L bremsevæske, bremseklosser foran og bak + litt maling. veit ikke om det er no vits å legge ut bilder av akkurat:) hehe..

 

Ellers venter jeg på dissa gule Koni og støtdempermansjetter rundt hele :) og vært på 2-3 dagers ferie.. hehe.

-Volvo 740 T6 prosjekt-

- Bruksbilen: Volvo 940LT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært å gjort litt i dag også, etter noen dagers ferie:)

 

Pussa, gnukka og gnidd reine 2 bremsekalippere og holderene som tilhører(Tok en del tid) og grunna dem. Har også fått ut den punkterte demperen som er på bildet over. Denna satt noe JÆVLIG.

 

Har også bytta vindusviskerblad:)

-Volvo 740 T6 prosjekt-

- Bruksbilen: Volvo 940LT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godbil det der da:D

 

Du har ikke noen hvite blinklys eller lykteglass til overs?

Noe peiling på hvor breie hjul det går på vogna?

 

 

go bil jah :smilbmw:

 

har et sett med blinklys som er sota(nesten helt svart) lykteglass som hovedlykter? har fra 745en da.. er samme lyktene mener jeg..

jeg har 10x17 bak går fint det vis du bretter inn kanten på bakskjerma. har 8,5x17 foran det blir litt forsmalt vis du vil ha hjula ca i et med hjulbuen.

RV-Tuning

|BMW e28 545i prosjekt|

|BMW e28 518i brukshulk|

|BMW e23 745i delebil|

|2x Opel Kadett C|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nais. Men hvordan er motoren for tiden da, bedre?

 

Joda, motoren går som den skal den nå :) Men lyser fortsatt "inspection" i dahsen min.. så lurer på hva det kan være:) Dette er jo ikke akkuratt en standard OEBD kontakt, men burde få kjørt diagnose på det:)

 

Demperene mine er framme i morra:D

-Volvo 740 T6 prosjekt-

- Bruksbilen: Volvo 940LT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår