Gå til innhold

Prosjekt Polo :) Bildetung tråd...

Ranger emnet


lroedal

Anbefalte innlegg

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var en heftig farekombinasjon, lroedal!

 

Hadde jeg vært deg, ville jeg kjøpt kantfelger med polért kant og senter i samme farge som taket. Ellers var bilen knall! :)

 

Off-Topic

Jeg ser du bor i Molde, og hadde en Primera. Du bor tilfeldigvis ikke ved idrettens hus og kjørte en blå Primera med japsepotte?

For da vet jeg nemlig hvem du er!

 

Forresten, hvor kjøper du delene dine fra?

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klovnster: Den sto på park, men lyset blendet mobilkameraet ^^ (om du tenker på bildet med den nye grillen)

 

KristianG: Har kantfelger, RH Cup :) De har for øvrig ikke oransj senter, though, men ble styr å lakkere de, fant jeg ut :( har hørt på Molde Billakkering... Det er meg vet du, en HiAce som fant ut han skulle parkere i bakenden på Primeraen min se :(

 

Hvilke deler tenkte du på? Om du tenkte på grillen, er den kjøpt på bsbildeler.no :) eller tenkte du på noe annet? Hvem du er da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neisj, jeg er vel egentlig bare en som har gått forbi bilen din noen ganger. Når jeg skal på gym og sånn. Og så har jeg sett noen

RH Cup er ser jo bra ut på Polo, gjør det ikke? Med masse, masse senk. :)

 

Jeg tenkte på grillen og lyktene. Fornøyd med servicen fra BSbildeler?

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, okok ^^ jo, de ser greit ut, men har egentlig lyst på noe mer sportslig :) men spørs om pengene strekker til... Slik bilen er senket nå, skraper den i krappe svinger, men blir kanskje lavere til sommeren likevel. Er lusterbart senkesett, og sommerdekkene er 4% mindre :)

 

Grillen er kjøpt på bs, kom på under to uker, og det er jo ikkje verst med tanke på at det er bestillingsvare :) lyktene er det forrige eier som har skaffet, de ble skaffet via ebay fra Tyskland, så vet ikkje hvor du får tak i de... Er laget av FK, om det hjelper.. Men de har mange tøffe lykter på bs da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var Soundstreamen "fikset" :) fikk hjelp til å kople suben i 8 0hm i stedet, så da er den foreløpig stabil :) veldig irriterende at det ikke skal fungere i 2ohm, men noe er feil så... Men uansett, da er firekaneleren fridd opp, slik at den kan brukes til det den skal brukes til; drive frontsettet mitt. Legger nok kabler etterhvert når jeg får tid, regner med at den blir brokoplet, så bruker jeg delefiltrene. Alternativt bruker jeg alle fire kanelene, og kjører settet aktivt. Vi får se. :) Kommer også til å legge opp ekstra strømkabel i nær fremtid, samt bedre kabler til jording og dynamo i motorrommet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår