Gå til innhold

Prosjekt Polo :) Bildetung tråd...

Ranger emnet


lroedal

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...
  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er safran :) hvorfor skulle det vært sort? Var matchende felger til bilen tidligere, men forrige eier skulle ha en blodpris for de, så ble ikke. Blir nok lakking av senter i panseret med tiden, samt speilene og felgene når jeg får skaffet nye. Blir med tiden, ble nettop pappa, så har ikke all verdens tid/penger til bil... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da later det til at det kan bli noen nye, enkle sommerfelger på meg, som forhåpentligvis kan gi litt bedre kjørekomfort enn de gamle. :) ellers er det lite som skjer med bilen for tiden, har montert diskantene og delefiltrene inn i dørene, ellers er det stort sett vedlikehold av litt diverse småtteri. Tenkte å ta meg fri en dag i nær fremtid for å bruke dagen på bilen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke solgt de nei, men skulle nesten fått gjort det... :) de nye er på 14", så de gamle dekkene passer ikke. Tenkte jeg skulle legge de ut snart, så kan vi se om det er noen som er interessert.

 

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15738700&sid=xz9sfdwpoqS180234&WT.svl=Link

 

Her er annonsen til felgene, kjøpte de i dag. Så de kommer nok om rundt en uke, tenker jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe med komforten å gjøre, er pga. kastet i den ene cup-felgen. Kjedelig å kjøre med i lengden, også er det ikke stort med penger til overs når ungen har fått sitt. :p grunnen til at jeg kjøpte de der var pga. de var billige og at de så ok ut. :) Hadde det ikke stått på pengene hadde det trolig blitt 16" Raze-felger i svart krom, lik de jeg hadde på den gamle bilen min. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår