Gå til innhold

Min Opel Omega:D

Ranger emnet


Burny

Anbefalte innlegg

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe så jo faen meg strøken ut! kosta den? 88 model? 2.0??

 

Haha, takk:D 88mod 2.0i ja! Paya 5000kr for den:D Var faen meg billig det, ble overasket selv, trodde det skulle være mindre strøken..

 

Si fra hvis du har noen forslag til og få den styggere og mer harry:D

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kapp fjæra på den å få den litt lav da vettu, Servo på den eller? rust?

 

Skal jeg skal skaffe deg den nye typen baklys, som er sota orginalt?

 

Hehe, hadde vært kult! Mye jobb det? Kun ekte muskel servo her!:driving Ett hælvete og rette opp sladden med, men begynner og få dreisen på det nå:D hehe tror ikke det er vits, har ingen entusiasme for denne bilen:D skal kun brukes opp til den stopper:D

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg, En med servo skulle du kjøpt deg, hadde selv uten. Sett på 18 tum og se hvor tungt det blir og svinge på flat mark haha 235 18 foran hehe støl i arma i noen dager vettu, men men, sveis sperre på den så har du det gøy med den i vinter og selger den til en opel tulling så kjøper du en omega b :)

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg, En med servo skulle du kjøpt deg, hadde selv uten. Sett på 18 tum og se hvor tungt det blir og svinge på flat mark haha 235 18 foran hehe støl i arma i noen dager vettu, men men, sveis sperre på den så har du det gøy med den i vinter og selger den til en opel tulling så kjøper du en omega b :)

 

Hehe, ja sveiser du da:D

 

Selge den for 13 k hehe alerede, jeg kan kjøpte den av deg for 1500kr

 

Haha, lå den der bare for moro skyld da.. Hadde jeg fått 13k for den kunne jeg jo kjøpt meg omega b:D Veit om en til 10lapper.

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

feit omega A;) hehehe var faen meg ikke gått langt da 165000????

det er jo et kupp for 5000, du får sikkert 10000 for den møter du rette:) kankje 13 og:)

 

Hehe, jeg veit.. Derfor jeg la den ut for moro skyld før jeg begynner og hærje med den:D Er litt for gæli siden den egentlig er ganske fin:D

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår