Gå til innhold

Min Opel Omega:D

Ranger emnet


Burny

Anbefalte innlegg

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

haha orker ikke. er det noe i den bilen og ha da`? hmmm. dørene er rustfire inni og utsiden?

 

Nei, er litt overflate rust bak. Men ikke så mye..

 

Men bilen går på høggeren ikveld, så hvis du skal ha noe må du stramme gasswire´n og komme fort;)

Skal sjekke hvor lenge motoren går full av sand og småstein også:D For jævli og sende den på høggeren med den fine motoren;)

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er litt overflate rust bak. Men ikke så mye..

 

Men bilen går på høggeren ikveld, så hvis du skal ha noe må du stramme gasswire´n og komme fort;)

Skal sjekke hvor lenge motoren går full av sand og småstein også:D For jævli og sende den på høggeren med den fine motoren;)

 

kor lenge gjekk an? xD me sand og småstein? =D

 

synd at du kje fekk solgt den for 13 da.. var jo egentlig for strøken til å brukes som jorde bil.. hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kor lenge gjekk an? xD me sand og småstein? =D

 

synd at du kje fekk solgt den for 13 da.. var jo egentlig for strøken til å brukes som jorde bil.. hehe ;)

 

Haha, motoren stoppa ALDRI! Vi helte på 1kg sand, litt grus, og sjellsand, 1,5l cola og litt vann.. FULLT turtall i 5min.. Men nei, ingen ulyder eller tegn til og stoppe.. Så da ble jeg irritert og ga faen, knuste heller hele bilen med hammer og øks..:D

 

haha ja blir det ny omega nå eller? du får kjøpe deg en slik som jeg gjorde da :) xenonlys og litt små greier som er kjekkt og ha på en mørkt jorde, det hadde vært fin jordbil :)

 

Blir nok ikke det, leverte omegan på høggeren for noen uker siden.. Har kjøpt meg en Golf 4;)

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, motoren stoppa ALDRI! Vi helte på 1kg sand, litt grus, og sjellsand, 1,5l cola og litt vann.. FULLT turtall i 5min.. Men nei, ingen ulyder eller tegn til og stoppe.. Så da ble jeg irritert og ga faen, knuste heller hele bilen med hammer og øks..:D

 

 

haha=P er vel nesten umulig å drepe de stakkarene der:P er jo kred da:P viser bare hva du kan gjøre med en sånn bil, uten at d takker for seg:P jævlig bra:P grattis me ny bil a:) golf e jo grombil d =D kas motor?? =D *r32* :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, motoren stoppa ALDRI! Vi helte på 1kg sand, litt grus, og sjellsand, 1,5l cola og litt vann.. FULLT turtall i 5min.. Men nei, ingen ulyder eller tegn til og stoppe.. Så da ble jeg irritert og ga faen, knuste heller hele bilen med hammer og øks..:D

 

 

haha=P er vel nesten umulig å drepe de stakkarene der:P er jo kred da:P viser bare hva du kan gjøre med en sånn bil, uten at d takker for seg:P jævlig bra:P grattis me ny bil a:) golf e jo grombil d =D kas motor?? =D *r32* :titties:

 

Haha, veit ble irritert ass.. Hadde håpet og få et par stempler og råder ut av motoren iallefall, men NEIDA..

 

Hehe, er nok bare 1.6 gitt.. Er jo bare bruksbil da, til sommeren tar jeg VR6én ut av hiet sitt;)

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Haha, veit ble irritert ass.. Hadde håpet og få et par stempler og råder ut av motoren iallefall, men NEIDA..

 

Hehe, er nok bare 1.6 gitt.. Er jo bare bruksbil da, til sommeren tar jeg VR6én ut av hiet sitt;)

 

jaja:P vi kan kalle det for en "fornuftig" motor.. hehe:P har ein 1.8 vectra stasjonsvogn selv=P 140 stakkars små ponnyer:P går faktisk ganske grett for berre å være 140:P hehe

 

vr6? kor mange hester ska du ha ut av den da? =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

jaja:P vi kan kalle det for en "fornuftig" motor.. hehe:P har ein 1.8 vectra stasjonsvogn selv=P 140 stakkars små ponnyer:P går faktisk ganske grett for berre å være 140:P hehe

 

vr6? kor mange hester ska du ha ut av den da? =D

 

Hehe

 

VR6´en er det 192hk orginalt i, hvem vet om det flytter inn flere etterhvert:D

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Mulig det, gadd ikke fjerne den.. Ingen som ringte heller. Bilen er spiker nå..

 

Eg vurderte og ringe på den men eg valgte Ford Sierra istede får eg va litt små lei omega får hadde nett hatt de men angra på at eg valgte sierra :(

Opel Omega 2.0i GLT 1993 mod (bruksbil)

Opel Omega 2.0i CLUB 1992(rullende prosjekt)-

Opel Omega 2.0i GL (1991)

 

++ litt til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår