Gå til innhold

Stramme håndbrekk 92 Audi 80

Ranger emnet


Kjølen

Anbefalte innlegg

Har et rimelig elendig håndbrekk på B4'n. Er det noen strammeskrue inni bilen eller sitter den under bilen? Isåfall hvor?

Mener å huske at BMW hadde strammeskrue under et deksel ved brekket, men kan ikke finne noe slikt på Audien.

92' Audi 80 2.0E

78' Audi 80 GLS

Hvis det ikke er ødelagt har du ikke sett godt nok etter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et rimelig elendig håndbrekk på B4'n. Er det noen strammeskrue inni bilen eller sitter den under bilen? Isåfall hvor?

Mener å huske at BMW hadde strammeskrue under et deksel ved brekket, men kan ikke finne noe slikt på Audien.

 

Fra håndbrekket går det et stag (under bilen) bak til en plate. Der deler det seg opp til to stk wire, en til hvert hjul. På enden av staget er det en mutter, her kan du stille (stramme) håndbrekket (om ikke rustet fast ;)).

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra håndbrekket går det et stag (under bilen) bak til en plate. Der deler det seg opp til to stk wire, en til hvert hjul. På enden av staget er det en mutter, her kan du stille (stramme) håndbrekket (om ikke rustet fast ;)).

 

Vel, denne mutteren sitter jo isåfall omtrent rett over eksosanlegget. Jeg ser for meg en kronglejobb med forlenger her :p

 

Vet ikke på 80 men på min må du av med litt av eksosanlegget for å stramme.. 90 :)

 

Ser ut som den sitter rett over eksosanlegget ja.. Har fri i dag, så jeg får sette den på bukk å prøve.

 

Takk for tips! :)

92' Audi 80 2.0E

78' Audi 80 GLS

Hvis det ikke er ødelagt har du ikke sett godt nok etter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulere du har fått dge en riktig drittjobb, jeg har quatro i tillegg, rota fælt før jeg fikk stramma mitt

 

Jeg har ikke kommet dit engang. Fant meg en delebil jeg har ribba i to dager. I kveld har jeg byttet speil på førersiden, da mitt ikke var bra. Når jeg hang på dørtrekket igjen fikk jeg ikke åpna døra fra innsiden + at speilet ikke reagerer når jeg vil stille det inn. For en bedriten dag :( Detta med låser å slikt er iallefall ikke min greie...

92' Audi 80 2.0E

78' Audi 80 GLS

Hvis det ikke er ødelagt har du ikke sett godt nok etter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår